Dimlicht defect - geen corner lights

Rolle

Senior Member
Vanmorgen bij het starten lichtte het gloeilampje op in mijn dashbord. Even later vertelde mijn maxi dot dat de front left dipping light was not working.

Ik stelde eveneens vast dat de linker corner light niet werkte, de lamp zelf bij het ontsteken van de voorste mistlampen wel maar niet als cornerlight.

Als er een nieuwe lamp geplaatst was werkte de cornerlight terug wel.

is maar een weetje.

Antera

Donateur
klopt dit is gedaan om te zorgen dat je niet zonder verlichting komt te zitten en dit is een save mode

althans zo denk ik dat het werkt. BMW heeft ook zon systeem

Rolle

Senior Member
Wat mij eigenlijk het meest verbaasde is het feit dat de lamp in de functie van mistlicht nog wel werkt maar niet meer als cornerlight. Voor beide functies is vereist dat de dimlichten geactiveerd zijn maar voor de cornerlights moeten de lampjes ook effectief branden terwijl dit voor de mistlichten blijkbaar niet het geval is.

Het standlicht in de koplampmodule blijft gewoon steeds branden.

@ Antera: en dan zijn er nog steeds mensen die zeggen (denken) dat skoda geen luxemerk is.

Antera

Donateur
@ Antera: en dan zijn er nog steeds mensen die zeggen (denken) dat skoda geen luxemerk is.

tja het is nu eenmaal dezelfde module's en systemen als bij VW/Audi gebruikt worden dus mensen mogen zeggen wat ze willen, maar skoda is lang niet meer wat het ooit is geweest

Bovenaan Onderaan