Dimmende Achteruitkijkspiegel

Yargo

Actief lid
Hoe werkt de dimmende achteruitkijkspiegel?

Hij dimt namelijk niet als er lampen in mijn spiegel schijnen.

[invulling van vraag in dit topic op de gok door mod Maarten]

mauricemauzzz

Actief lid
Aan de onderzijde van de spiegel zit een aan/uit-knopje. Als ie aanstaat brandt er een groen lichtje naast de sensor...

Yargo

Actief lid
Aan de onderzijde van de spiegel zit een aan/uit-knopje. Als ie aanstaat brandt er een groen lichtje naast de sensor...

Ik had het net zelf gevonden, echt dom van mij :icon_smile_dead:. Ik vroeg me al af waarvoor dat 2de lampje/sensortje diende ;). Daarom heb ik mijn vraag naar aangepast naar een andere ;). Toch bedankt!

De Stip

Forumguru
Als je sunset (privacy glass) hebt op je auto, dan heeft zo'n spiegel bijna geen effect. Althans, dat is mijn conclusie na twee auto's met zo'n accessoire.

hemi24

Forumguru
Als je sunset (privacy glass) hebt op je auto, dan heeft zo'n spiegel bijna geen effect. Althans, dat is mijn conclusie na twee auto's met zo'n accessoire.

druk dan maar eens op het knopje en ga maar vrolijk rondrijden, zeker weten dat het geen week duurt voordat je het knopje nogmaals indrukt...

Dacht eerst ook dat privacy glas voldoende was het helpt zeker maar als er een auto achter hangt met slecht afgeregelde lichten ( jammer genoeg teveel) is het zeker nuttig een dimmende spiegel, deze staat dus steeds aan heb er tenslotte voor betaald dan kan hij maar dienst doen.

Constant

Erelid
Ik ben jaloers op de mensen met dimmende buitenspiegels. Helaas nog geen dimmende voorruiten, waarom rijden er zoveel mensen met groot licht (met name hardrijdende Audi's?).

Canon-Eye

Forumguru
waarom rijden er zoveel mensen met groot licht (met name hardrijdende Audi's?)
Dat vind ik dan wel weer knap: in een hardrijdende tegenligger met groot licht ook nog het merk herkennen...
Ik heb het dan al druk genoeg met m'n eigen verlichting op volle kracht zetten en onderwijl de rechterberm in de gaten te houden!

Antera

Donateur
Zon spiegel is echt een uitkomt. Sinds ik hem heb ingebouwd zou ik niet anders meer willen alleen nog mee dimmende buitenspiegels zien te scoren en na de spiegelombouw deze maar eens zien te installeren

Noord26

Forumguru

Had zowel op mijn S2 als in mijn Fabia2 sunset windows. Maar die biinnenspiegel biedt juist enorm veel verschil die alleen in de S2 zit. Dat merkte ik eigenlijk vanmorgen pas toen ik weer in een auto zat zonder auto dimmende binnen- en buitenspiegels (ook met getinte achterruiten).

Bovenaan Onderaan