Mijn Nexus navigatiesysteem kan of automatisch (bij inschakelen verlichting) of handmatig (via knopje) in de gedimde lichtstand gezet worden. Onafhankelijk van welke stand je kiest begint hij altijd in de dimstand als je met daglicht rijdt, zelfs in de stand <handmatig> wordt dit overruled. Kun je dit op enige manier onderdrukken, zodat hij altijd op dagverlichting staat, en alleen naar dimstandschakelt als je op het knopje drukt?
Als je overdag met licht aan rijdt (en dat doen we allemaal in Noord Europese landen), moet ik altijd eenmaal de schakelaar indrukken om de monitor op daglicht te krijgen.
Ook het niet bedienen van de lichtschakelaar is geen optie:
kom aanrijden met licht aan, nexus in dagstand, instelling <handmatig>. Na uitzetten auto, volgende rit: Start auto,licht gaat weer aan, nexus op dimstand (??).
Waar bemoeit hij zich mee? Lijkt wel een Windows PC.....
Weet iemand of dit te herprogrammeren valt?
Als je overdag met licht aan rijdt (en dat doen we allemaal in Noord Europese landen), moet ik altijd eenmaal de schakelaar indrukken om de monitor op daglicht te krijgen.
Ook het niet bedienen van de lichtschakelaar is geen optie:
kom aanrijden met licht aan, nexus in dagstand, instelling <handmatig>. Na uitzetten auto, volgende rit: Start auto,licht gaat weer aan, nexus op dimstand (??).
Waar bemoeit hij zich mee? Lijkt wel een Windows PC.....
Weet iemand of dit te herprogrammeren valt?