Display veranderen/vergroten

Jesselafeber

Nieuw lid
Dag alle,

Ik heb een Skoda rapid spaceback uit 2018 met momenteel een 8 inch schermpje (volgens mij)(zie foto)
93CCEAD3-6361-4212-9B09-0B447BA3424D.jpeg

Nu wil ik hem graag groter maken alleen weet ik niet waar ik mee moet beginnen. Heb al wat bij Chinese aanbieders gekeken zoals Teyes maar kwam hier niet uit.

De knoppen aan de zijkant gebruik ik niet want heb er draadloze CarPlay inzitten.

Graag jullie advies.

Sharky

Actief lid
Je hebt zo te zien een gesplitst/gedeeld Carplay navigatiescherm.
Als je alleen de kaart wil zien, dan kun je dit aanpassen in je menu. (tik op de puntjes links onder in het scherm)
Ditzelfde geldt voor de standaard navigatie, is aan te passen in je navigatiemenu via de knop NAV rechts langs je display.

Sharky

Actief lid
Klopt.... ik dacht in 1e instantie dat ie alleen meer kaartmateriaal wilde zien, als ie een groter display/scherm wil, zal inderdaad de complete module moeten worden vervangen.

ChristiaanE

Actief lid
Laatste reactie is een jaar geleden, I know, maar in veel gevallen is het best goed te doen. Het hierboven genoemde model helaas overigens net niet (vanaf modeljaar 2019 overigens wel!) met de toestellen van het hierboven al even genoemde T'eyes.

Voor de Skoda uitvoeringen, zie hier: T'EYES Skoda modellen
Geen aandelen en ik wordt er niets beter van, maar heb na veel lezen en YT kijken, zelf een unit bij hun besteld voor mijn nieuwe auto (geen Skoda helaas, dus ik ga dit forum binnenkort een stuk minder bezoeken).

Anyway, als je er meer over wil weten van iemand die er veel ervaring mee heeft, zie YouTube: T'EYES CC3 2K review (niet schrikken, is een Saab gerelateerd kanaal maar met erg veel info over dergelijke vervangende units!)

Bovenaan Onderaan