Dit ben en doe ik.

Op verzoek van Desperado en hulp van Canon-Eye kan ik me hier even voorstellen.
Ik heet Bart en rijd al 45 jaar met een auto rond en dat rondrijden doe ik ook al 18 jaar met een motor
(op dit moment een BMW F650GS). Verder doe ik veel in modelbouwtreinen in spoor N en verzamel ik automodellen in schaal 1:43 (heb alleen de Fabia RS in 1:43 gevonden).
Het opnoemen van mijn autogeschiedenis gaat hier een hoop ruimte innemen, maar een paar zal ik noemen: Simca 1000, Opel Manta A, heel veel volkswagens, zoals Golf I, II, V en nog een paar Jetta's en Vento's, een enkele ander franse auto. De laatste was een Golf Plus TSI met 160 pk.
Mocht je meer willen weten dan kan je het vragen.
Zo, Desperado is ook weer tevreden, weer een taak vervuld.

Groet Bart

Oef, was vergeten wat ik nu heb:
Fabia II Drive, sinds 29-10-2014, als demo gekocht met 1700 km op de teller.

Laatst bewerkt:

Stejogini

Actief lid
welkom Bart!! ik kan niet zeggen dat ik zoo veel autorij ervaring heb ;) Sinds 1999 ;)
maatja geeft niets... wel veel verschillende auto's gereden door een studenten -rij - baantje (chauffeuren in privé auto's).

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Bart :thumbsup:

leuk dat je de opmerkingen uit het andere topic zo ludiek opneemt en er gelijk een mooie intro van maakt hier ;)

Helaas, zo ben je lid van een mooi forum met veel wijsheid en 14 dagen later verkoop je je spiksplinternieuwe Fabia II Drive weer. Door het probleem van de kogeldruk waardoor ik eerst door dealer werd misleid kocht ik de Fabia. Vandaag heb ik mijn handtekening gezet voor het leveren van een supermooie Golf 6. Het is niet anders, maar ik kan niet ontspannen autorijden als er dingen kunnen gebeuren die niet gedekt worden door verzekeraar en garantie. De reikwijdte van mijn portemonnee gaat gewoonweg niet zo ver.
Iedereen dank voor hun reacties op diverse vragen van mij en blijf vooral veilig en veel kilometers maken, en dat kan makkelijk in zo'n Drive!

Groet en dank nogmaals,
Bart

Bovenaan Onderaan