Dit ben ik.

Rejacobs

Nieuw lid
Ook ik zal me even voorstellen:

Sinds eind juli ben ik in het bezit van een Skoda Superb Combi (lease via werkgever). Ik heb gekozen voor een Active uitvoering met als opties sunset, parkeersensoren en een trekhaak. De auto was voor mij voldoende compleet en was voordeliger dan een active business in de lease. De auto bevalt super, lekker rustig en voldoende ruimte voor mij, mijn vrouw en twee kleine kids op de achterbank. Ik heb tijdens mijn zoektocht lang getwijfeld tussen een octavia eleg. business en de superb active. De uiteindelijke doorslag kwam toen ik de maxicosi achter mijzelf plaatste en merkte dat mijn stoel te ver naar voren geschoven moest worden om alles te laten passen. Ik ben twee meter lang en de ruimte op de achterbank was onvoldoende voor tweemaal een maxicosi en mijzelf. Dus uiteindelijk gekozen voor ruimte ipv alle denkbare luxe.

Ik heb inmiddels een ruime autohistorie doordat ik een aantal auto's uit de poule heb opgereden. Hierdoor heb ik mijzelf een goed beeld kunnen vormen van welke auto het beste bevalt.

Mijn lijstje met leaseauto's (tot nu toe):

1. Volkswagen Fox
  2. Skoda Roomster
  3. Renault Megane
  4. Opel Astra
  5. Audi A3
  6. Skoda Octavia
  7. en nu de Skoda Superb

Verder valt te vermelden dat ik gemiddeld 65000km per jaar af leg voor mijn werk (gemiddeld drie jaar per auto). Werkzaam ben in de bouw. Getrouwd, twee kids en woon in de buurt van Breda.

Groet,

Remco

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en veel plezier met de SII. Hoe beviel de Roomster?

Rejacobs

Nieuw lid
De Roomster beviel prima. Lekker veel ruimte en prima wegligging. Ik had de auto tijdens een periode dat ik moest verhuizen en daar kwam de ruimte en hoogte erg goed van pas. Ik had de 1.4 benzine uitvoering, deze voldoet redelijk. Niemand verwacht ook meer van deze auto qua vermogen. Blijft echter een auto waarin je niet snel gaat rijdens als je jong bent. Ik was op dat moment 26 jaar en er waren auto welke mijn hart sneller deden kloppen :-). Zeker een auto welke ik aan kan bevelen.

Bovenaan Onderaan