Dit is ik.

Brutus

Lid
Goeiemorgen mensen.

Ik ben Dries,34 jaar.
Werk als chauffeur en ass.planner.
Ben maar eens komen snuffelen op het forum omdat ik op het punt sta een Favorit aan te schaffen.
Momenteel rij ik Mini en dat is werkelijk te gek,zeker als je houd van contact met de weg.
Mahgoed,we gaan over op Skoda dus.
Wil je meer van me weten,schrijf me gerust aan:xyxthumbs:

Fabia

† In Memoriam
Welkom, collega vrachtwagenchauffeur. Waar rij je voor? Doe je de Mini weg of hou je die erbij? IK wens je veel lees plezier op dit gezellige forum.

Brutus

Lid
Hey hallo.

Ik rij voor de Aldi,magazijn Roermond.
Nee de mini gaat eruit.
Heb ik verkocht en ik wou wel in stijl blijven rijden,dusss...
Bedoeling was de mini op te knappen,maar door prive omstandigheden kom ik daar niet aan toe,mischien ooit een ander keertje.

En dat veel plezier gaat vast wel lukken hier!

Sportline

Senior Member
Welkom op dit forum, haha nog een chauffeur, ik werk bij Muller in Holten. Ik hoop dat je veel geluk hebt met je toekomstige Favorit en natuurlijk veel leesplezier hier!

follow-me

Nieuw lid
even voorstellen

Hallo Skoda fans,
Ben lid van het forum geworden om meer te weten te komen van de Skoda en de assecoires.
Mijn eerste Skoda was een 4 jaar oude Oktavia combi, maar die moest binnen een jaar weg want ik kreeg een lease auto. En wat doe je dan .....
tuurlijk dan lease je weer een octavia combi.
Erg fijne auto in de elegance uitvoering, maar toen kwam er een andere baan in het zicht. heel blij met de nieuwe baan, maar moest "okkie" inleveren:407: Nu heb ik (tijdelijk) een Opel Vectra station, lekker groot dat wel, maar geen Skoda, ik mis het gebruikers gemak van het dashboard en die vele extra's die in "Okkie" zaten. Ben nu bezig met een nieuwe lease auto aan het uitzoeken. 'k heb oa bekeken, Opel Zafira, Renault 407SW, Mazda 5. Maar als ik de lease prijs vergelijk met wat je aan assecoires en opties an de Oktavia Elegance, dan weet ik wel wat het gaat worden........

joergarms

Senior Member
Hallo Skoda fans,
Ben lid van het forum geworden om meer te weten te komen van de Skoda en de assecoires.
Mijn eerste Skoda was een 4 jaar oude Oktavia combi, maar die moest binnen een jaar weg want ik kreeg een lease auto. En wat doe je dan .....
Erg fijne auto in de elegance uitvoering, maar toen kwam er een andere baan in het zicht. heel blij met de nieuwe baan, maar moest "okkie" inleveren:407: Nu heb ik (tijdelijk) een Opel Vectra station, lekker groot dat wel, maar geen Skoda, ik mis het gebruikers gemak van het dashboard en die vele extra's die in "Okkie" zaten. Ben nu bezig met een nieuwe lease auto aan het uitzoeken. 'k heb oa bekeken, Opel Zafira, Renault 407SW, Mazda 5. Maar als ik de lease prijs vergelijk met wat je aan assecoires en opties an de Oktavia Elegance, dan weet ik wel wat het gaat worden........

Hartelijk welkom, en zoek inderdaad maar snel weer een echte auto uit voor de leasemij.

Hallo Skoda fans,

Hé leuk, zo'n 407SW hebben ze bij Peugeot ook.....

Brutus

Lid
Daar zitten echt een paar hele mooie modellen tussen zeg!
Gek dat je daar hier niks van ziet eigenlijk he,want volgens mij zijn ze qua kwaliteit/prijs verhouding even goed als een ander merk of wat dan ook.

Bovenaan Onderaan