Diverse 1:18 Skoda modellen binnenkort >>

Wel gaaf... alleen jammer dat er van de O1 Combi geen 1:18 modellen te vinden zijn. Als iemand een plek weet waar deze wel te verkrijgen zijn dan hoor ik het graag. De 1:43 en 1:72 heb ik al wel kunnen vinden.

vw125

Forumguru
Mss enkele tegelijk bestellen, krijgen we mss groepskorting
tongue.gif
.
Zou wel eentje willen eigenlijk.

Grtz vw125

Herb4

Nieuw lid
Skoda 1:18

Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een Skoda Octavia 1:18 (huidige model). Deze is van het modelmerk China-Legend en heb ik via e-bay op de kop kunnen tikken (niet goedkoop maar door de gunstige US dollarkoers wel interessant). Het is een zeer gedetailleerd model vergelijkbaar met de modellen van Auto-Art en Kyosho.
Voor zover bekend is dit het enige type wat ze maken.

Groet Herbert

Gieliovd

Forumguru
Tof zeg, ik zou best een mooie 1:18 schaal Fabia combi willen hebben!!

Dat evenals mijn gereden Fiesta en Micra... beetje een collectie opbouwen van gereden auto's.

Als ik mezelf een beetje ken wordt dit echter een grote collectie haha. Ik heb altijd brommers versleten als veters, en ik ben met mijn 21e alweer aan mijn 3e auto.

Nee, niet omdat ik ze allemaal sloop, maar omdat ik nogal wel eens wat wissel haha.

Boet

Actief lid
Ik heb zelfs de Roomster in 1:18 gezien. In het rood ook nog. Dus ik ben zeker geïnteresseerd!

Herb4

Nieuw lid
Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een Skoda Octavia 1:18 (huidige model). Deze is van het modelmerk China-Legend en heb ik via e-bay op de kop kunnen tikken (niet goedkoop maar door de gunstige US dollarkoers wel interessant). Het is een zeer gedetailleerd model vergelijkbaar met de modellen van Auto-Art en Kyosho.
Voor zover bekend is dit het enige type wat ze maken.

Groet Herb

Nov 2010:
Inmiddels heb ik ook een Fabia, Superb, Octavia 2010 en binnenkort de Octavia 2010 RS in 1:18 (allen van China Legend). Te vinden via ebay

Michel

Forumguru
Bedankt voor de tip!

De modellen zijn inderdaad zeer gedetailleerd. Jammer dat ze het Octavia model niet in de kleur van mijn auto leveren en het dashboard van dat nephout hebben voorzien. Vind ik in het echt ook niet mooi.

Een ander fraai detail van het Superb 1:18 model: de achterklep kan net als bij het 1:1 model op twee manieren worden geopend!

Bijlagen

• 1430_20100129130514_1.jpg
    1430_20100129130514_1.jpg
    5,2 KB · Weergaven: 25

JvK

Lid
Zo de O2 2010 Combi ook komen bij China Legend?

Overigens wel prijzige modellen,die 1 op 18's.

Herb4

Nieuw lid
Zo de O2 2010 Combi ook komen bij China Legend?

Overigens wel prijzige modellen,die 1 op 18's.

Wat me opvalt is dat de modellen gelijktijdig verschijnen met de introductie van de echte modellen in China. Bv de Octavia RS is daar onlangs geïntroduceerd en nu ook als 1:18 verkrijgbaar. De Octavia Combi staat op het punt om geietroduceerd te worden in China net als volgend jaar waarschijnlijk de Yeti. Gewoon ebay blijven volgen. De prijs valt me als je het vergelijkt met Kyosho of AutoArt modellen van dezelfde kwaliteit. Het zijn de verzendkosten wat het zo prijzig maakt.

Herb4

Nieuw lid
Ik vermoed dat de combi ook zal komen van China Legend 1:18. Volgens mij werkt China Legend in opdracht van de Shanghai Volkswagen fabriek waar ook de Skoda's gebouwd worden.
Oké de prijzen zijn niet heel goedkoop maar in verhouding met 1:18 modellen van dezelfde kwaliteit en detaillering zijn deze modellen echt goedkoper.

Bovenaan Onderaan