JeroenHamann
Forumguru
Hallo allemaal,
Helaas heb ik problemen met mijn SuperB.
Gisterenochtend wilde mijn vrouw weg gaan starte deze niet, ben ik gaan kijken en uiteindelijk met veel moeite start hij.
Echter vertoont de auto kuren.
* Centralevergrendeling werkt niet meer via de afstandbediening
* Bluetooth werkt in een keer (telefoon verbind automatisch) deed deze voorheen nooit , wel fijn dat deze het doet echter klopt dat niet.
* Radio gaat niet meer automatisch uit bij sleutel uit contact
* Lampen gaan niet meer uit bij schakelaar in automatische stand.
Ik verwacht dat er ergens sluiting zit heb dergelijk probleem 3 jaar geleden ook gehad toen zat er sluiting in de achterklep (bedrading) dit hebben ze toen gemaakt echter is er toen ook een soort nieuw regelkastje voorin gekomen, zou de sluiting nu weer in de klep zitten? Of wellicht in de deur? Hoor en lees dat het gevoelige plekken kunnen zijn na verloop van tijd?
Moet zo'n computer / regelapparaat vervangen worden als er sluiting is ontstaan?
Wie heeft dit ook gehad en zou mij verder kunnen en willen helpen.
Helaas heb ik problemen met mijn SuperB.
Gisterenochtend wilde mijn vrouw weg gaan starte deze niet, ben ik gaan kijken en uiteindelijk met veel moeite start hij.
Echter vertoont de auto kuren.
* Centralevergrendeling werkt niet meer via de afstandbediening
* Bluetooth werkt in een keer (telefoon verbind automatisch) deed deze voorheen nooit , wel fijn dat deze het doet echter klopt dat niet.
* Radio gaat niet meer automatisch uit bij sleutel uit contact
* Lampen gaan niet meer uit bij schakelaar in automatische stand.
Ik verwacht dat er ergens sluiting zit heb dergelijk probleem 3 jaar geleden ook gehad toen zat er sluiting in de achterklep (bedrading) dit hebben ze toen gemaakt echter is er toen ook een soort nieuw regelkastje voorin gekomen, zou de sluiting nu weer in de klep zitten? Of wellicht in de deur? Hoor en lees dat het gevoelige plekken kunnen zijn na verloop van tijd?
Moet zo'n computer / regelapparaat vervangen worden als er sluiting is ontstaan?
Wie heeft dit ook gehad en zou mij verder kunnen en willen helpen.