Dizono
Lid
Ola!
Pas enkele dagen Skoda-rijder en ik zag al dat dit forum vol stond met handige info. Gelijk maar even aangemeld dus. Ik heb vorige week woensdag een fiscaalvriendelijke Octavia 1.6 SLXi gekocht, met 172k op de klok. Hier naast mijn vorige en eerste auto, nog iets Oosterlijker dan de Skoda...
Helemaal perfect is de auto niet, daarom heb ik al een to-do lijstje
-stabilisatorstang links voor moet waarschijnlijk vervangen worden (deze is voor de garage, ga ik niet zelf doen)
-stuur staat een tikje scheef, uitlijnen dus (als bovenstaande)
-logo's zijn verweerd --> nieuwe zijn besteld
-roostertjes in grille missen --> komen ook deze kant op
-afdekdopje rechter achterportier mist
-Speakergrille linker voordeur heeft een scheur, wil ik graag vervangen
-lelijke kras op zijdeur en motorkap een beetje bijwerken met lakstift
-elektrische ruit rechtsachter werkt niet. Geen haastklus maar wel iets wat ik zelf kan doen
-Bumperstrips en portiergrepen zwarten --> inmiddels gedaan met lijnolie
Verder staat er een Blaupunkt New Jersey in de bestelling, ter veranging van de huidge, ook al niet originele radio.
Van:
naar:
Pas enkele dagen Skoda-rijder en ik zag al dat dit forum vol stond met handige info. Gelijk maar even aangemeld dus. Ik heb vorige week woensdag een fiscaalvriendelijke Octavia 1.6 SLXi gekocht, met 172k op de klok. Hier naast mijn vorige en eerste auto, nog iets Oosterlijker dan de Skoda...
Helemaal perfect is de auto niet, daarom heb ik al een to-do lijstje
-stabilisatorstang links voor moet waarschijnlijk vervangen worden (deze is voor de garage, ga ik niet zelf doen)
-stuur staat een tikje scheef, uitlijnen dus (als bovenstaande)
-logo's zijn verweerd --> nieuwe zijn besteld
-roostertjes in grille missen --> komen ook deze kant op
-afdekdopje rechter achterportier mist
-Speakergrille linker voordeur heeft een scheur, wil ik graag vervangen
-lelijke kras op zijdeur en motorkap een beetje bijwerken met lakstift
-elektrische ruit rechtsachter werkt niet. Geen haastklus maar wel iets wat ik zelf kan doen
-Bumperstrips en portiergrepen zwarten --> inmiddels gedaan met lijnolie
Verder staat er een Blaupunkt New Jersey in de bestelling, ter veranging van de huidge, ook al niet originele radio.
Van:
naar: