Doppen velgen

Deze wintersport onze phev voor het eerst over een wat langere afstand kunnen testen. Heerlijke reisauto nogsteeds.

Op de heenweg nog wel wat geladen (reden samen met vrienden met een EV), terug alleen op bezine. Ging ook prima.

Nu wil ik graag mijn aero kappen weer op de velgen zetten (niet omdat ze mooi zijn, maar ze liggen in de weg). Enig idee hoe ik die kunstof logo dopjes er weer uit krijg?

Alvast bedankt!

Yes, die bedoeld ik.

Heel onhandig dus....gezien het gemak waarmee je die plastic kappen er af haalt, had ik op een gemakkelijkere oplossing gehoopt.

hemi24

Forumguru
Misschien als je een geschikt zuignapje hebt?

Edit, @JeSko had hetzelfde idee net iets eerder…

Mocht er nog een klein rond gaatje in het kapje zitten, kun je het trekoogje bij het reservewiel/ wagengereedschap nog kunnen proberen…

1741002526950.png

Laatst bewerkt:

Frup

Forumguru
Yes, die bedoeld ik.

Heel onhandig dus....gezien het gemak waarmee je die plastic kappen er af haalt, had ik op een gemakkelijkere oplossing gehoopt.
Eraf of er op? Beide gaat gemakkelijk toch?
Ik haal ze er alleen af bij de bandenwissel als ze op de bandenboom gaan. En druk ze er weer in als ze weer onder de auto gaan.

Darks

Nieuw lid
Hebben die covers eigenlijk een merkbaar voordeel, want ik vind ze nogal wat afbreuk doen aan de uitstraling.

Ik vrees dat ze op mijn Sportline gaan zitten maar niet lang.

Tees

Donateur
Die aero covers zorgen voor verminderde luchtweerstand van de wielen. Is dat echt merkbaar (bijv in t verbruik)? Mwah, waarschijnlijk niet.

EdK

Forumguru
Dat ik de Fab4 kocht dacht ik dat die covers er niet af konden.
Tot de verkoper aan me vroeg of ik de velgen met of zonder de covers wilden hebben op de wagen....
Tsja , tsja hoe ziet het er uit zonder dan ??
Na veel geklooi had hij er één af in de showroom en dat was voor mij al voldoende om te zien dat ze er alle 4 eraf mochten...
En tsja nu liggen ze stof te happen op den zolder tot ik de wagen ga inruilen.....

Bovenaan Onderaan