Dorpellijsten voor mijn Octaaf I

jeve2

Lid
Goedemiddag mede forumers,

Ik ben op zoek naar goede tips of links voor dorpenlijsten voor mijn Octavia, Combi, type I.

Mogen plastic of van kunststof of aluminium zijn, gaat mij er om dat ik wat "bescherming"op de dorpels heb.

Alvast bedankt ! :thumbsup:

jeve2

Lid
Wel duur op superskoda.com of zijn de prijzen van dorpellijsten gewoon boven de Eur 70,- ?

CDO

Forumguru
stukje zwarte bumperbeschermfolie op maat snijden als het je alleen op bescherming gaat?

Zandrijker

Nieuw lid
Ik heb deze via aliexpress.com en heb ze gemonteerd in mijn octavia en beschermd goed tegen beschadigen van de auto en het ziet er goed uit. Montage is met bijgeleverde 3M tape dus alleen de auto goed schoon en vetvrij maken en de dorpelstrips er op plakken

Skoda Octavia stailess steel door sill plate /door sill scuff plate car accessories 4pcs
Price:
US $19.00 / set

This is a snapshot of the product taken when the order was placed at Sun Dec 29 00:48:37 PST 2013

UT8HxX.XkRaXXagOFbXH.jpg

guitar_billy

Senior Member
Ik zou eens bij de dealer informeren voor prijzen.
Bij de O1 die ik heb gehad zaten ze er al op dus weet de prijs niet. Een indicatie : voor de huidige Octavia kosten ze 69 en 119 EUR per set voor de plastic en rvs variant respectievelijk.

muurman

Senior Member
Nadeel van zulke opplakstrips vind ik dat er rommel tussen en onder kan komen.
Maar het is wel mooi.

Zandrijker

Nieuw lid
Nou, doordat er een smalle rubbere rand langs zit en goed op de carosserie aan sluit kan er geen Vuil of vocht onder en ziet het geheel er strak uit. Je moet de carosserie wel heel goed schoon maken voor een goede hechting.
Ik heb ze er nu bijna 2 maanden op zitten en zien er nog steeds als nieuw uit en laten dus ook niet los.
Je kunt er je voordeel mee doen en zoals je ziet heb ik er 19 dollar voor betaald inclusief verzendkosten.
Het ging hier om een complete set van 4 stuks 2 lange voor voorzijde en 2 korte voor achterzijde. Ik heb ze ook gezien voor de achterbumper maar daar ben ik nog niet zeker van of deze ook op de O3 passen.

jeve2

Lid
Zi
Ik heb deze via aliexpress.com en heb ze gemonteerd in mijn octavia en beschermd goed tegen beschadigen van de auto en het ziet er goed uit. Montage is met bijgeleverde 3M tape dus alleen de auto goed schoon en vetvrij maken en de dorpelstrips er op plakken
Ziet er goed uit, bedankt voor de tip ! :D

Bovenaan Onderaan