Draadloos laden van de telefoon

Enyaq85

Nieuw lid
Is het mogelijk de draadloos oplaadfunctie voor de telefoon op enige wijze uit te schakelen? Mijn telefoon heeft de draadloze oplaadfunctie niet, en als deze in het vak wordt gelegd, wordt deze (te) heet en als gevolg hiervan wordt de Auto-android verbinding verbroken. Iamand suggestie? BVD.
 

Japanese Power

Donateur
Ik snap het niet helemaal, je telefoon heeft niet deze functie, maar hij wordt wel warm..
Als je de Qi-functie wel hebt wordt hij inderdaad warm is mijn ervaring.

Als je diverse apps hebt draaien tijdens het rijden, denk aan navi gecombineerd met muziek bijvoorbeeld, dan wordt een telefoon ook vaak warm, en als hij te heet is schakelt hij bepaalde verbindingen inderdaad uit.
 

Rallye

Forumguru
Of niet in het vak leggen. Mogelijk kan het bakje losgewrikt en de stroom ontkoppeld worden?
 

hemi24

Forumguru
Als je telefoon het draadloos laden niet ondersteund, zal de lader ook niet laden.
Ergo: er is iets anders wat ervoor zorgt dat je telefoon te warm wordt…
 

Slider

Forumguru
Wordt dat vakje niet van zichzelf warm door iets anders? Leg je hand er op en voel, zonder telefoon om dat uit te sluiten.
 

hemi24

Forumguru
Telefoon kan ook bij bedraad opladen en tegelijkertijd AA/Carplay met navigatie en muziek streamen aardig warm worden.
 
Bovenaan Onderaan