Vandaag een melding gehad Fehler start/stop en brandend motorstoringslampje....
Laten uitlezen bij de garage en bleek de drukverschilsensor(of verschildruksensor?) te zijn van het roetfilter..
Foutcode P245200 . Nu heb ik begrepen dat die dingen bij VAG nogal eens kapot gaan... dus zal hem volgende week eens laten vervangen bij de onderhoudsbeurt.
Storing is gewist, en lampje niet meer gezien vandaag.
Heb straks eens gegoogled en gekeken waar het ding zat.
Maar nu de vraag: dat ding zit bij het brandstofilter geklikt bij de gl... zitten 2 slangetjes aan.... eentje gaat naar het roetfilter (volgens mij) en die andere is slechts een loos slangetje van een paar centimeter... hoort dat zo of is het ergens van afgeschoten? Ziet er zo raar uit......waarom zit dat slangetje er anders aan?
Een monteur die het weet?
Ps betreft een gl combi van 2/2011 met 225000km
Laten uitlezen bij de garage en bleek de drukverschilsensor(of verschildruksensor?) te zijn van het roetfilter..
Foutcode P245200 . Nu heb ik begrepen dat die dingen bij VAG nogal eens kapot gaan... dus zal hem volgende week eens laten vervangen bij de onderhoudsbeurt.
Storing is gewist, en lampje niet meer gezien vandaag.
Heb straks eens gegoogled en gekeken waar het ding zat.
Maar nu de vraag: dat ding zit bij het brandstofilter geklikt bij de gl... zitten 2 slangetjes aan.... eentje gaat naar het roetfilter (volgens mij) en die andere is slechts een loos slangetje van een paar centimeter... hoort dat zo of is het ergens van afgeschoten? Ziet er zo raar uit......waarom zit dat slangetje er anders aan?
Een monteur die het weet?
Ps betreft een gl combi van 2/2011 met 225000km
Laatst bewerkt: