Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De benaming is niet voor niets droge koppeling. Heb er drie gehad en dit was nooit een issue. Tegenwoordig wel om de 60k km, maar dat is dan ook een DSG6 (natte koppeling)
Voor de DQ200 (DSG7 met droge koppelingsplaten) is er geen vervangingsinterval voor de olie aangegeven, maar TVS adviseert elke 100k km (en die weten wel wat van een DSG bak).
Voor de DQ200 (DSG7 met droge koppelingsplaten) is er geen vervangingsinterval voor de olie aangegeven, maar TVS adviseert elke 100k km (en die weten wel wat van een DSG bak).
Voor de ketting in de vorige generatie TSIs staat ook geen vervangingsinterval, maar is t toch wel verstandig die op een gegeven moment te vervangen
Maar je hebt gelijk, TVS heeft er wel een belang bij natuurlijk.
Net als (peperdure) reiniging van het inlaattraject. Is in bepaalde gevallen zeker dringend gewenst, maar men zal natuurlijk altijd beweren dat het noodzakelijk of wenselijk is, ook al is er objectief gezien geen enkele reden voor. Het tonen van vervuilde inlaten overtuigt dan direct, terwijl ik me sterk maak dat het er korte tijd na reiniging weer net zo uitziet.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.