DSG Display

Een vraagje. Ik heb een Octavia II met DSG in bestelling. De maxi Dot display heb ik echter niet besteld (ik was eerlijk gezegd niet extreem goed voorgelicht bij de dealer)maar de gekozen versnelling wordt volgens mij toch op het dashboard aangegeven.
Ik heb tijdelijk een andere Octavia II met handgeschakeld en geen elegance uitvoering. Hier zit een 1/2 dichtgemaakt display in?
Hoe zit dit? Zit in combinatie met de DSG er altijd een groot display in?

Droopy

Actief lid
Drifter,

in Leusden heb ik proefgereden in een 1.9TDI DSG deze had GEEN maxidot, maar in het 'halve' digitale scherm werd wel de stand van de pook weergegeven door een van de letters in reverse weer te geven, de hele reeks(PRNDS) was altijd te zien en ernaast de gekozen versnelling.
In tiptronic stand werd (654321) weergegeven, weet alleen niet meer hoe de versnelling dan werd weergegeven. Vermoed het zelfde (gekozen stand in reverse, en misschien ook nog uiterst rechts onder

Weet iemand hoe de tiptronic voor de benzine uitvoering eruit ziet. Is dit hetzelfde als de DSG uitvoering of lijkt deze op de tiptronic uit de Superb.

Ik zou kijken of de Maxi dot alsnog besteld kan worden, zit veel info achter.
Ik heb bijna alle opties alleen geen warmte werend glas, tijdens de vakantie in zuid Europa vond ik dat wel jammer. (had er helaas niet aan gedacht)

Bovenaan Onderaan