DSG pook manchet vastzetten

guitar_billy

Senior Member
hoe krijg ik de manchet rondom de DSG versnelling weer mooi vast zoals het moet?
de linker-voorkant komt omhoog, zie foto

bsfRIMG0174.jpg

ik zit te denken om te proberen het geheel los te halen via de "keuzehandel-noodontgrendeling" procedure, instructieboekje blz 164. hiermee zou de gehele afdekplaat incl manchet los moeten komen. goed idee ??

weet iemand hoe de manchet vast hoort te zitten ?
(vastgeklikt, gelijmd, geklemd, ...)

Ronnie

Forumguru
Ik zou hem helemaal lostrekken en bekijken, normaal worden ze geklikt. Misschien is er een lipje afgebroken en moet ie vervangen worden.

guitar_billy

Senior Member
vandaag de gehele omlijsting los gekregen, de manchet zit inderdaad met 4 lipjes geklikt waarvan er 1 is afgebroken.

- weet iemand hoe je de DSG pookknop losmaakt?

als ik het hele ding op de werkbank heb liggen krijg ik de manchet wel weer vastgemaakt aan het frame. echter, zo in de auto gaat dat niet lukken.

Ronnie

Forumguru
Volgens mij moest de zak omhooggetrokken worden en daaronder zit een klemringetje, dit verwijderen met een verentang en dan de knop omhoogtrekken (met een beetje kracht) Let hierbij op dat de blokkeerknop er niet inschiet!!! Even vastplakken of aan de onderkant uit het zicht vasklemmen met een paperclip of een kleine schroevendraaier.

Bovenaan Onderaan