DSG upgrade

superb51

Actief lid
Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een Skoda Superb combi 1.8 tsi met DSG. Direct na de aflevering bleek de koppeling op te zijn. Kilometerstand was toen ca. 50.000 km. Na het vervangen van de beide koppelingen incl. de standaard software upgrade en olie verversing schakelde de DSG nog niet naar mijn zin.
Bovenstaande vervanging viel gelukkig geheel onder de garantie van de verkopende dealer.
Om de DSG toch goed te laten schakelen heb ik contact opgenomen met TVS te Varsseveld. Na een duidelijke uitleg wat er gedaan ging worden is vandaag de software upgrade uitgevoerd. De DSG schakelt nu weer zoals het hoort. Bedankt heren van TVS.

superb51

Actief lid
Korting heb ik inderdaad gekregen namelijk 10 % omdat ik vanaf de aankoop van de auto al lid ben van dit zeer leerzame forum en op die manier ook de naam en goede recenties van TVS tegenkwam.

Noord26

Forumguru
Ohjee, gaan we nu een topic krijgen met leden die hier alleen een paar postings doen en puur komen voor de korting?

:(

I-Yeti

Banned
Vrees het :-p of schrijf jij je nooit in ergens voor korting? Een webwinkel of iets? En vervolgens belanden de mails in de prullenbak of verwijder je de inschrijving.. Maar heb je toch ff mooi die sokjes bij de h&m met korting te pakken ;-p Mannen!

Noord26

Forumguru
Ik heb mijzelf hier ingeschreven vanwege de passie voor de auto (waar overigens vrouwlief 90% van de tijd in rijdt, ikzelf doe het met een Alto en een motorfiets). Wellicht kun je dat ook wel zien aan het aantal postings, likes, etc.. Zelf ook een groepsaankoop georganiseerd bij JD in het verleden. Als velen zich in gaan schrijven voor de korting en niets meer van zich laten horen; dat is niet de opzet van een forum natuurlijk.

Algemene forumregels schrijven voor dat je jezelf even netjes voorstelt @I-Yeti, dat 'praat' wat fijner en gemoedelijker.

superb51

Actief lid
Misschien is het onduidelijk door mij opgeschreven, maar ik was al lang lid van het forum. Ik begrijp daarom de ophef niet. Het forum heeft mij gewezen op de 10 % korting. Verder doe ik niet mee met dit soort discussies. Zonde van mijn tijd.
Wat wel blijft is dat dit forum zeer leerzaam is.

Noord26

Forumguru
Maar zonder inzet van actieve leden zal het nooit een leerzaam forum zijn voor mensen die bewust er voor kiezen niet actief te zijn op een forum (of in eigen woorden: zonde van de tijd vinden). Wel de lusten niet de lasten?

:D

CDK

Forumguru
Fijn dat je tevreden bent @superb51 leuk dat je van de korting hebt kunnen profiteren, heb ik me daar niet voor niets voor ingezet ;) als je nog meer korting wil scoren kan je ook nog je motor inwendig laten cleanen, dat is ook geen overbodige luxe bij jouw km stand!

Greetz Corné

CDK

Forumguru
@Rallye +1 iedereen is welkom, kennis toevoegen en kennis verzamelen, ook het meeprofiteren van opgezette acties hoort daarbij! En iedereen heeft zoveel tijd over als ik tenslotte :deuk:

Bovenaan Onderaan