Software wordt niet aangepast hooguit de instellingen .. Deze worden bij een nieuwe koppeling terug gezet en opnieuw aangepast. Een bak past zich aan naarmate hij rijdt, hij houd hierbij ook enigszins rekening met de rijstijl.. De aanpassing die gedaan wordt is de basis afstelling vervolgens krijg je tijdens het rijden nog de fijn afstelling...De dealer heeft het momenteel over het "inrijden" van de DSG. Al kan ik me niet voorstellen dat deze zichzelf ineens aanleert om later te gaan schakelen. Een onderdeel vervangen omdat het kapot is vind ik logisch. Maar om ook ineens de software aan te passen zodat de auto ineens een ander rijgedrag vertoont tov de eerste 50k kilometers is niet logisch en ook niet gewenst. Dit zal ik ook niet accepteren, ze passen het maar aan....
Een bak past zich aan naarmate hij rijdt, hij houd hierbij ook enigszins rekening met de rijstijl.. De aanpassing die gedaan wordt is de basis afstelling vervolgens krijg je tijdens het rijden nog de fijn afstelling...
Een goede dealer is in staat om je auto later weer opnieuw in deze "inleermodus" te zetten en het schijnt qua beleving nog al wat uit te maken..!
Ik heb altijd geleerd dat een DSG NIET zelflerend is, maar... ik kan het mis hebben![]()
Ik ga morgenochtend even langs de dealer, mag de monteur een rondje meerijden... Maar als je de "oude inleermodus" wilt terug zetten, dienen ze m wel ergens opgeslagen hebben! Dat is dus maar de vraag, plus of ze wel mee willen werken....
Nope. Dit is een DSG-7 van een O3. Die zal deze modificatie af-fabriek al gehad hebben.Kan het zijn dat je de andere olie en andere software aanpassing hebt gekregen. Dat is een modificatie die voor warme en vochtige klimaten is bedacht, maar ook hier wordt uitgevoerd.
Heb van nature een zwaar rechtervoetje...Ik denk toch dat het aan jou rechtervoet ligt hoor ..