Dubbel Din multimedia Pioneer DDX-6027

blacktdi

Actief lid
Ik ga toch maar een Pioneer DDX-6027 aanschaffen. Wil toch wat meer mogelijkheden onderweg. Weet iemand of je dit dubbel din apparaat zonder problemen kan installeren. Er zit nu een stream cd/radio in. Is het een kwestie van stekkers los en de andere unit erin schuiven en dan de stekkers er weer op? Ik weet wel dat je het skoda dubbel din frontje moet bestellen.
Volgens de specifikatie van Pioneer kan de knopverlichting zowel rood als groen zijn dus dat is in ieder geval meegenomen.
 
Voor dat je hem gaat aanschaffen even een tip:
De DDX 6027 wordt gemaakt door Kenwood en niet door Pioneer.
(Althans, als dat zo is, weet je meer dan ik!) /forum/images/graemlins/winkie.gif
 
Maakt niet uit!
Andere tip: als je gaat kijken voor de 6027 zou ik ook even kijken naar de 8027. Deze laatste heeft DSP en dat is werkelijk fantastisch! Kost een hoop geld maar ik zou de meerprijs zeker overwegen.
Als je verder niet geinteresseerd bent in DVD voor onderweg zou ik je willen adviseren te kijken naar bijv. de xxv-01d van Kenwood. Dat is weliswaar een 1-din apparaat maar qua mogelijkheden en spec een absoluut topapparaat voor minder dan de helft van de prijs van een 6027. /forum/images/graemlins/24.gif
 

Erikje

Actief lid
Luciano heeft m.i. gelijk, ik heb de 8027 en ik kan je verzekeren dat het waanzinnig klinkt en kijkt /forum/images/graemlins/winkie.gif
 

Spiegeltje

Senior Member
Volgens mij is het inderdaad een kwestie van kabels (eventueel met behulp van een ISO-setje) overprikken tenzij je er nog dingen op wilt aansluiten zoals een navigatiecomputer of iets degelijks. Daar komt dan net ff wat meer bij kijken.
 

Olaf

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik weet wel dat je het skoda dubbel din frontje moet bestellen.

[/ QUOTE ]
Wat is dat frontje? Ik heb nl. zowel bij de dealer als bij PON zelf gevraagd naar een dubbel din frame maar dit kenden ze niet. De dealer begon over een Blaupunkt /forum/images/graemlins/crazy.gif frame maar dit zou niet mooi aansluiten. PON kon helemaal niets leveren. /forum/images/graemlins/confused.gif
 

higgy

Forumguru
Klopt, dat kennen ze niet. Ook mijn dealer kende het niet, tot ik het zelf in Duitsland heb besteld. Sindsdien bestelt V-Car ze daar ook. Kijk voor de looks even bij de foto's, daar zie je foto's van mijn 2 din-units (navigatiepc en radio/beeldscherm) in mijn auto.
De Duitse verkoper heet Adaptershop.
Als je www.adaptershop.de intoetst kom je vanzelf op z'n ebay-winkel terecht.
Suc6!
 

Olaf

Lid
Bedankt!

De dealer belde net dat hij een 'aftermarketdubbeldinframe' heeft liggen dat ik voor € 15 mag overnemen. Ik zal eerst eens kijken wat dat is, anders bestel ik die van Adaptershop.
 
Bovenaan Onderaan