Dubbele bodem verwijderen

larodefender

Nieuw lid
Moest wat grote spullen met de Yeti vervoeren en heb toen de achterstoelen verwijderd (mooi systeem!!). Wilde ook de dubbele bodem verwijderen maar de bekleding zit onder de bekleding van achterstoelen vast. Er zitten wel een soort perforaties in de bekleding (lijkt erop dat je daar de bekleding door moet snijden) . Hoe moet je nu de dubbele bodem verwijderen?

oco1979

Forumguru
welkom,leuk vraagje,mogelijks andere yeti gebruikers zullen op antwoorden.
Wees gerust ze zijn hier rap om te antwoorden. :D

EdK

Forumguru
Dubbele bodem .... maw je hebt een reservewiel en vandaar dat je het idee hebt van dubbele bodem.
Wel ikzelf heb geen reservewiel en als ik de stoelen verwijder heb ik een vlakke laadruimte tot het punt waar de voetenruimte begint.
Dat ik bij de dealer toendertijd ging kijken naar de Yeti was dit ook met reservewiel en daar liet men zien dat als je de rugleuning alleen neerklapt dat dan de vlakke laadvloer ontstaat.
En als je de stoelen eruit haalt dat hij dan een hoogteverschil van ongeveer 20cm zal hebben.
Verlagen was niet mogulijk volgens den dealer ....

Muug

Senior Member
jep
hier ook reservewiel, en dus dubbele bodem. Beetje balen toch dat hoogteverschil van 20cm. :-/ Of vooral balen dat je dat wiel en die dubbele bodem er niet eventjes snelsnel uit kan halen indien nodig. Je hebt niet altijd erg veel koffer nodig, maar je hebt dat reservewiel ook meestal nooit nodig... dus waarom het er zo "permanent" in zit, tja, spijtig...
trouwens, je hebt nog niks gezegd over het opstaande randje achterop die dubbele bodem!!!

Bovenaan Onderaan