Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb sinds kort via firma een octavia II als wagen gekregen.
N u heb ik gemerkt dat mijn mistlichten dubbele lampen hebben, doch krijg ik er maar ééntje geactiveerd.
Voor wat dient deze 2de lamp???
alvast bedankt voor jullie reactie.
Dirk
Ik geloof dat het als volgt moet; Binnen de 6seconden na aanzetten van het contact moet je tenminste 3seconden de pinkerhendel naar je toetrekken en tegelijk naar boven duwen. Dan is de dagrijverlichting geactiveerd. Er zal een toon weerklinken die je bevestigt dat de instelling is opgeslagen. Om te deactiveren moet je hetzelfde doen maar de pinkerhendel dan naar je toe trekken en naar onderen bewegen.
Maar inderdaad moet eerst de functie beschikbaar zijn gemaakt met de VAGcom in de garage.
Nee, niet via MaxiDOT. Ik heb het nét laten activeren bij de garage. De functie is dus beschikbaar. Alleen via de actie met pinkerhendel (beschreven in handboek) kan je de functie aan- of afzetten. (foto: http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=10493)
In mijn auto kan je wel via het Maxi-dot scherm de dagrijlichten in- en uitschakelen. Uiteraard na activatie door de garage. Ben blij toe, want die procedure met de richtingaanwijzerhendel lijkt me ook niet geweldig.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.