Dubbelen zonneklep

Kan iemand mij vertellen of deze nou wel of niet standaard op het 2007 model zitten van de O2? Op het forum staan verschillende dingen.

Ik sinds vorige week een O2 Elegance Combi (2007 model) en daar zit hij NIET op. Mischien dat ze op de Belgische niet zitten? Cruise control lampje en aux-in in de armsteun heb ik wel...

Rolandd

Actief lid
Ik heb vorige week mijn O2 opgehaald. Dit is een 2007 model, het chassisnummer geeft het ook aan dat het een 2007 model is en de dealer zei het ook maar..........geen extra zonnekleppen
frown.gif

Op de website van skoda staat deze optie ook niet. Nergens (of heel lastig te vinden) staat er iets over dubbele zonneschermen.

In Oostenrijk kan je volgende optie nemen:

Sonnenblenden doppelt
für Frontscheibe und Seitenscheiben
vorne EUR 30,-

Dus ook niet standaard

Steven

Nieuw lid
Heb wel het lichtje van de cruise control, geen aux en geen dubbele zonneklep...ze moesten bij skoda waarschijnlijk nog oude onderdeeltjes opmaken
laugh.gif

Bij mijn (Nederlandse) O2 van modeljaar 2007, afgeleverd 8-9-2006, zitten er ook geen dubbele zonnekleppen op.

Huff

Lid
Iemand een foto of meer uitleg ivm de "dubbele zonnekleppen".

Ik heb geen idee waarover het hier gaat
confused.gif

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Huff</font><hr />

Iemand een foto of meer uitleg ivm de "dubbele zonnekleppen".

Ik heb geen idee waarover het hier gaat
confused.gif

[/ QUOTE ]

doppeltesonnenblende2jz.png

Leuke discussie als we niet weten waar het over gaat.
xyxthumbs.gif

Huff

Lid
Een foto is duidelijker dan duizend woorden
smile.gif

Nu vind ik het toch wat overdreven, zo kan je ook gaan naar driedubbele zonnekleppen. Kan je aan de zijkant nog eentje uitvouwen zodat de achterpassagier ook geen zon in zijn ogen krijgt
smiley29.gif

Wullum

Actief lid
Is duidelijk anders als wat ze in een Passat Highline stoppen. Dit ziet er uit als achteraf inbouwbaar..... eens bij de dealer op bezoek, moet apart te bestellen zijn.

Henny

Actief lid
Wat is hier anders aan dan aan de dubbele zonneklep in de Passat? Ik zie niet zo 1-2-3- de verschillen.
En Huff... wel degelijk erg handig! Zeker nog nooit met de zon precies op de A-stijl gereden? Of met een passagier naast je die niet de felle zon in haar/zijn gezicht wil hebben als de zon schuin van voren/opzij komt? Kom heel vaak in deze situatie in Zuid-Frankrijk, met de vakanties. Dan wil de zon uit je eigen ogen weghouden (van links opzij als je zelf rijdt) en dan krijgt de passagier de zon vol in haar/zijn gezicht. Met die dubbele klep is dat opgelost. Heb me al jaren afgevraagd waarom zoiets niet op alle auto's geleverd werd. Nu is het dus mogelijk om te krijgen. Ga er zeker naar kijken of dat om te zetten valt.

Kost het hier in nederland ook maar 30 euro. Dan ga ik toch proberen om dit gratis bij de auto te krijgen. Ik ben tenminste hollander. Geen cent te veel hoor.

Groot gelijk. En ik ben geen Hollander al gedraag ik mij regelmatig als één volgens mijn echtgenote. Een wagen is zo al duur genoeg. Ik vind trouwens dat zo'n optie gerust als standaard mag geïnstalleerd worden vooral omdat er zo'n reclame voor gemaakt wordt.

Bovenaan Onderaan