Duo Ivory tip

Even een tipje van de oudere Skoda rijder:
De bestuurderstoel in mijn Duo Ivory O2 HB (bent u daar nog ?) werd een beetje rood. Bleek van mijn rode (Arrow) zomerjack en rode (Tenson) winterjack te komen. Advies: jack uit achter het stuur. Volgens de autopoetser in Almere moet je ook uitkijken met een nieuwe spijkerbroek. Duo Ivory is wat besmettelijk. Ik vind het nog steeds een erg chique interieur; en ik wil dat nog even zo houden.
Verder heb ik een Ikea plaid tussen het (klein)-kinderstoeltje en de achterbank om lelijke plekken te voorkomen.

Hetzer

Forumguru
mee eens /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif, ik vind het ook een top interieur, maar ik durfde het toch niet aan , ik heb er toen lang over nagedacht, maar ik heb toch voorhet zwarte onyx-onyx interieur gekozen,en daar ben ik nu wel weer blij mee /forum/images/graemlins/smile.gif, want mijn dochterje kan al aardig wat rotzooi produceren /forum/images/graemlins/wink.gif in pappa's auto /forum/images/graemlins/grin.gif (langevingers, vieze schoentjes, lekkende drinkflesjes)!!!!

higgy

Forumguru
Die witte plaid heb ik ook op de achterbank van m'n Eminent Ivory liggen...3 kids weetjewel.

Fabia

† In Memoriam
Ik ben dus ook er blij met het zwarte interieur van mijn Equipe Plus. Dat gaat jaren mee zonder smoezelig te worden. Is wel erg donker maar liever dit dan een smoezelig interieur op langere termijn. Mijn zoontje van 8 zit op een stoelverhoger achterin en lekker met zijn schoenen tegen de achterkant van de voorstoelen aan /forum/images/graemlins/tongue.gif Heb daar een soort plastiek hoes hangen, vond ik een keer bij de Halfords.

Bovenaan Onderaan