Duplex uitlaat

fireben

Forumguru
hallo wie zou er allemaal interesse hebben in een dubbele uitlaat zonder dubbele demper hoe meer mensen dit zouden willen kunnen we kijken voor korting altijd leuk :D:D:dankje:
om beetje idee te krijgen zie foto wat ik mooi zou vinden :D:D:rockon:

Bijlagen

• 20170129_214410.jpg
    20170129_214410.jpg
    373,2 KB · Weergaven: 119

EdK

Forumguru
Welke Toko heb je op het oog om het uit te laten voeren ?
Wat zijn de mogelijkheden bij die toko.
Welke modellen heeft hij
Wat is het gebruikte materiaal ?

En wat is de normale prijs en welke kortingen kun je loskrijgen bij ze ?

fireben

Forumguru
had nm-parts ingedachten maar er zijn er nog meer denk ik maar licht er ook aan hoeveel mensen dit zouden willen , en rvs denk ik zelf

EdK

Forumguru
maar licht er ook aan hoeveel mensen dit zouden willen
Klopt, maar dan zal je wel met NM contact moeten opnemen wat de mogelijkheden zijn.
En met concrete feiten komen zodat de leden weten wat hun te wachten staat.
Met wat kreten en getekende uitlaten op je bumper trek je geen leden over de streep..

fireben

Forumguru
nee idd maar heb pas vanavond een bericht gestuurd maar ze zijn natuurlijk gesloten haha via fb reageren ze ook niet dus even afwachten als ik wat meer weet kom ik daar zeker op terug want met meer sta je beter voor de korting hahaha:thumbsup:

Mikedejong1

Forumguru
Een duplex-uitlaat lijkt mij schitterend, maar helaas bijna niet haalbaar, je zit met het bak van het reservewiel en het sleepoog... het is een flinke klus...

fireben

Forumguru
Een duplex-uitlaat lijkt mij schitterend, maar helaas bijna niet haalbaar, je zit met het bak van het reservewiel en het sleepoog... het is een flinke klus...
ja dat is idd wel erg jammer ik moet eerlijk zeggen ik daar ook nog niet naar gekeken hoor hahaha:pardon: maar anders word het zoiets als jij heb mike maar dan ovaal of zo :jaja: is ook mooi maar NM reageert niet echt hahah ook niet op FB denk te druk :D:D

Bovenaan Onderaan