Frank800
Lid
Hallo allemaal! Eerst even een korte voorstelling: Ik ben Frank en ik ben druk op zoek naar een Octavia vanwege gezinsuitbreiding! :baby012: Ik heb er nu 1 op het oog van 2004 met 90000 km op de teller in een leuke uitvoering met alles erop en eraan. Alleen tijdens de proefrit vond ik de auto een beetje hakerig schakelen. Nu ben ik gaan zoeken op het forum en kwam ik e.e.a. tegen over de beruchte DUU versnellingsbak. Het blijkt dat deze Octavia deze bak erin heeft zitten.
Nu is mijn vraag: Is het verstandig deze auto te kopen? Of is er een modificatie geweest van deze versnellingsbakken na een bepaalde periode zodat deze niet zo snel meer kapot gaan? Ik heb namelijk ergens gelezen dat deze bakken uiteindelijk aangepast zijn nieuw vanuit de fabriek. Maar correct me if i'm wrong.....
Alvast bedankt voor de antwoorden!!!!
Nu is mijn vraag: Is het verstandig deze auto te kopen? Of is er een modificatie geweest van deze versnellingsbakken na een bepaalde periode zodat deze niet zo snel meer kapot gaan? Ik heb namelijk ergens gelezen dat deze bakken uiteindelijk aangepast zijn nieuw vanuit de fabriek. Maar correct me if i'm wrong.....
Alvast bedankt voor de antwoorden!!!!