Dvd schermen aansluiten op Columbus

Ronald 760

Nieuw lid
Zou iemand mij kunnen vertellen of het mogelijk is om 2 extra dvd schermen aan te sluiten op de columbus ??
Ik bedoel dan 2 extra schermen voor in de hoofdsteunen.

Tallguy

Forumguru
Verplaatst naar ' car audio...' omdat het antwoord incl de vraag daar beter thuis horen.

Ronald 760

Nieuw lid
Dag Heren,
De Vrijschakeling voor de Dvd speler heb ik al geregeld.
En bedankt voor de link
Is er iemand die deze actie al met sucses heeft uitgevoerd ???

hemi24

Forumguru
Beetje dubbel die laatste zin: bedoel je nu het aansluiten van externe schermen of de vrijschakeling?
Het laatste werkt in ieder geval voor de softwarematige aanpassen, zowel aanpassing via een kabel als door firmwareupdate...

vincefra

Actief lid
super draadje.

heb zelf twee schermen achter en columbus, maar niet geconnecteerd aan elkaar. Werkt uitstekend ... ik luister naar mijn muziek en kids kijken naar hun filmpje (beiden zelfde of ieder zijn ... ).
Ik hebde nood niet om vooraan ook filmpje te kunnen zien. Enig nut (beperkt) is de bediening, zodat de kids niet prutsen met de dvd ... maar dat is nu ook eenvoudig (afstandsbediening vooraan gelegd ... ik stop wel als er iets moet gedaan worden zoals een ander fimplje opzetten ...).
gezien de lange speelduur van films is dat dan ook een welcome rustpauze op lange afstanden ...

Laat wel eens weten als je dit hebt gedaan, wat foto'tjes van het werk en hoe lang je hieraan gewerkt hebt ...

Ander nut is voor video dvd's ... dan kan het geluid direct ook op de columbus zie ...

Bovenaan Onderaan