DVD Schermen achterin.

Wij zaten er eerst ook aan te denken om bij onze nieuwe O2 schermen in de hoofdsteunen te laten plaatsen..
Maar we hebben besloten dit toch maar niet te doen omdat er toch bijna nooit iemand achterin zit en we ook niet met de auto op vakantie gaan..

Fabia

† In Memoriam
Ben je niet bang dat ze er uit gestolen worden? Je weet het toch tegenwoordig niet meer, niks is veilig.

Hetzer

Forumguru
erg mooi, maar ik denk dat je geld er niet uit haalt, tenzij je natuurlijk taxi chauffeur bent en dagelijks mensen op de achterbank hebt zitten /forum/images/graemlins/1761.gif

Fabia

† In Memoriam
Zal het maar niet laten zien aan mijn zoontje van 8 jaar. Die gaat gelijk m'n kop gek maken met de vraag wanneer het er in komt. /forum/images/graemlins/smiley29.gif

KMA

Lid
Ik heb een losse (200 euro) die je aan de hoofdsteun vastmaakt. Ik gebruik hem bij lange ritten als de kids meegaan. Ivm braak haal ik ze er liever elke keer uit.

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik heb een losse (200 euro) die je aan de hoofdsteun vastmaakt. Ik gebruik hem bij lange ritten als de kids meegaan. Ivm braak haal ik ze er liever elke keer uit.

[/ QUOTE ]

Inderdaad. De Nextbase voldoet prima. en ik hoef ook niet elke keer dat scherm aan.

Wiseguy

Actief lid
Is het trouwens ook mogelijk om TFT schermen voor de achterbank te koppelen aan de DVD-functie van de Columbus? Of krijg je dan het geluid ook alleen over de speakers van de auto....?

Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel makkelijk als je in iedere hoofdsteun een aparte DVD speler hebt zitten, zodat de kids allebei zelf een film kunnen kiezen.... geluid dan gewoon over een IR hoofdtelefoon..... kunnen pa en ma lekker van muziek genieten.... ;)

Overigens kan je ook al voor minder geld hoofdsteunen met ingebouwde DVD-speler en 7" TFT schermen krijgen.... gewoon even op eBay of Marktplaats zoeken en je ziet er zo een hoop staan.... Soms ben je dan al voor € 350,00 klaar voor een set van 2....

OVerigens, op eBay kwam ik gisterenavond nog deze aanbieding tegen:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...PageName=STRK:MEWA:IT&ih=009#ebayphotohosting

2x de Plus 1 voor € 600,00.... loopt wel binnen nu en een uurtje of anderhalf af zag ik, maar toch... als ze niet verkocht worden, wellicht worden ze dan nog eens aangeboden.... :)

Bovenaan Onderaan