Dvd speler op Skoda Stream autoradio

JayJay

Nieuw lid
Hallo,

Ik zal mijzelf eerst even voorstellen, Ik ben dus JayJay en volgende week krijg ik mijn Octavia Combi Black magic geleverd. Nu heb ik een kleine en zou graag een dvdspeler in de auto monteren. Nu is de vraag is het mogelijk om op de stream een dvd speler aan te sluiten? Ik had al wel gelezen dat men een ipod op de Stream kan aansluiten. Wellicht zijn er ook mogelijkheden voor een externe dvd speler???

Wie kan me helpen????

Je bedoelt voor het geluid? Tuurlijk. Stream heeft een line-in. Dus de line-out van je DVD speler sluit je er zo op aan. No probs.

Hey
je kan er dus eender welk geluidsvoortbrengend apparaat op aansluiten zolang dit maar beschikt over de juiste aansluiting. Op de radio kan je met de knop 'CD' meermaals in te drukken kiezen voor AUX. In het boekje staat dat je de geluidskwaliteit en -sterkte niet kan instellen voor een AUX apparaat. Dat moet dus met het toestel zelf (kunnen) gebeuren. Ik heb het allemaal nog niet geprobeerd , alleen maar gelezen in de handleiding. Die is bij mij niet in het Nederlands. Wel engels,duits enz.

blacktdi

Actief lid
Ik heb ook een externe DVD speler op de stream aangesloten d.m.v. een speciaal kabeltje. Bij mijn stream zat geen AUX aansluiting dus moest ik wel.(ouder type denk ik). Het geluid kan ik instellen en regelen via de stream. Om het geluid van de DVD speler over de stream te laten spelen druk ik op de cd wisselaar knop. Werkt prima en het geluid is perfekt.

Hey bedankt hoor, dat helpt al zeker voor de gewone radio maar nu nog een NL handleiding voor het gedeelte MP want de mijne is STREAM MP.

Leuke tip voor de DVD.

Weet iemand wat voor AUX aansluiting er in de Jumbobox zit tbv van een externe mp3 speler / Ipod ?
Is dat een USB aansluiting?

Gr. Miguel

Bovenaan Onderaan