dvd-speler

Ik wil een portabel dvd-speler gaan kopen met twee schermen heeft iemand een tip of ervaring hiermee. Denk aan Venturer PVS 6970 of PVS 1950NA of een Finlux DVP-7020-TWIN. Wil veel voor weinig. bvd. /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gif

Erikje

Actief lid
ik heb ze wel eens in de hand gehad, maar de kwaliteit is niet je-van-het: de knoppen voelen niet best aan, maar het beeld is verder OK. Voor weinig geld veel plezier, dat wel.

blacktdi

Actief lid
Ik heb voor de kinderen 2 aparte DVD spelers achterin op de hoofdsteunen gemonteerd, kunnen ze ook geen ruzie maken wat ze willen kijken. Alletwee een hoofdtelefoon en heerlijk rustig achterin. In de asbak achter heb ik een 12v verdeel punt gemaakt dus geen geklooi met lange snoeren door de auto. ze zijn van het merk Scanmatic en geven een prima beeld.

Reizende

Actief lid
Ik heb zelf een Next Base DVD speler, waar ik erg tevreden over ben. Mooi beeld, uitgebreide ab erbij. Ze hebben tegenwoordig weer een actie bij teh Phonehouse waar je hem gratis bij een telefoon abonnement krijgt.

Bedankt voor de info heb de Medion MD 80931 DVD-speler met twinscreen besteld via de medionshop (249 euri). Zeer goede service volgens Tros radar (warme douche). /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/tongue.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan