Dynamic Pakket

okerikioki

Nieuw lid
Vorige week een offerte laten maken door de dealer voor een nieuwe Octavia BL.

Daarin onder andere:
- Alcantara/lederen bekleding
- Functie pakket
- Dynamic pakket

Maar nu lees ik in dit forum dat het dynamic pakket niet samen gaat met het functie pakket en de lederen bekleding? Deze vraag ook maar even bij de dealer neergelegd...

Is er al iemand die een auto met Dynamic Pakket geleverd heeft gekregen en een foto van de stoelen zou kunnen posten?

Oogje

Senior Member
Dynamic kan wel samen met (aftermarket) lederen bekleding.
Dynamic kan niet samen met (fabrieks) alcantara bekleding

Wat betreft het functiepakket weet ik het niet. Het lijkt me trouwens sterk dat je dealer dit niet weet, en mocht dit toch zo zijn, dan is het denk ik tijd om een andere dealer te zoeken :+

D_R1978

Senior Member
Klopt dat het niet samen kangaan met het funcitepakket, blijkbaar een probleem dat er dan problemen zijn met de optie om de achterbank vanuit kofferruimte neer te kunnen klappen.

Had eerder deze combi besteld en heb nu los de 230V aansluiting laten opnemen, dat schijnt wel te kunnen.

MennoW

Forumguru
Achter af leer in laten bouwen scheelt niet veel in prijs dan af fabriek.
Voordeel is de leer kwaliteit is vaak beter, en je kan zelf alles uitzoeken w.o. kleuren, soort stiksel, andere kleuren stiksel etc.
Ik heb het destijds bij mijn Superb laten doen in Zwolle bij Schuro.

VR46

Lid
Vorige week een offerte laten maken door de dealer voor een nieuwe Octavia BL.

Daarin onder andere:
- Alcantara/lederen bekleding
- Functie pakket
- Dynamic pakket
Heb je een HB of een Combi, volgens mij maakt dat uit voor de combinatie dynamic en functie pakket. HB kan wel en Combi niet

Maar nu lees ik in dit forum dat het dynamic pakket niet samen gaat met het functie pakket en de lederen bekleding? Deze vraag ook maar even bij de dealer neergelegd...

Is er al iemand die een auto met Dynamic Pakket geleverd heeft gekregen en een foto van de stoelen zou kunnen posten?

Bovenaan Onderaan