Eagle57 meldt zich met Octavia 1.8 TSI Combi.

Geachte forummers,

Na bijna een jaar meegelezen te hebben, vergat ik om mezelf even netjes voor te stellen.
Ik ben Arend, en ja...vandaag 58 geworden...:bloos:
Maar genoeg over mij, het gaat natuurlijk over de O3 Combi in mooie witte kleur en...met 1.8 TSI motor plus DSG7. Ook zitten er Golus 18" wielen onder en bovenop een panorama dak.
De Skoda heeft een Audi A6 2.0 TDI opgevolgd. Omdat ik in 5 jaar slechts 60K km gereden had, wilde ik een benzine auto en...een maatje kleiner. Probleem was wel dat ik een caravan heb, die 1600 kg mag wegen.
Eerst Audi A3 Sportback 2.0 TFSI bekeken, maar die kostte een vermogen! Later kwam ik erachter dat de O3 op hetzelfde platform staat en met de 1.8 motor dus ook 1600 kg mag trekken.
Een leuk verhaal is mss dat ik hem niet bij een off. dealer gekocht heb, maar bij een "online autozaak". Beetje een gok maar scheelde veel geld en tot nu toe geen spijt.
Verder hoop ik hier veel plezier en info te krijgen, dat gaat vooral lukken omdat binnenkort er verlaagd gaat worden.

Groetjes Arend.

Joske

Forumguru
Welkom Arend!

Ik ben ook wel benieuwd naar de skoda-webshop :D

moet je de auto dan opsturen in een pakketje als er iets onder garantie valt? :maakmegek:

Men haalt de auto uiteraard gewoon op bij de leverancier en Garantie valt onder Skoda, Als het goed is kan je bij elke Skoda dealer terecht. Maar of ze blij zijn?? Geen idee! De verkoper blijft i.i.g. wel verantwoordelijk.

Cordoba

Forumguru
Welkom Arend, en zoals je ziet: er zijn er veel benieuwd na on-line-Skoda-kopen. Garantie wordt misschien verhaald door de helpende dealer op de verkoper?

En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag.:bloemen:

Laatst bewerkt:
Dank allen, Ik maak geen reklame! Geef slechts antwoord op de vele vragen... www.autozaak.nl. Ieder mag doen met deze info, wat hij wil. Ik ben hier terecht gekomen nadat de lokale VAG-dealer geen inruilprijs voor mijn werkelijk in nieuwstaat verkerende Audi A6 2.0 TDI met slecht 60K km op de teller kon verzinnen, na 3 pogingen... Autozaak deed dat wel en voordeel was dat de Skoda al gereed stond (0 km), nadeel was dat ie ondanks alle opties die ik wilde, een Amundsen had, ipv Columbus. Daarentegen had ie wel DSG, dure optie had ik anders niet genomen.

Btw: Ik heb de O3 al iets meer dan 1 jaar en 14000 km... uitermate tevreden op zoekerige weggedrag na, vandaar Eibach... na de vakantie:jaja:

Frank C

Forumguru
Dank allen, Ik maak geen reklame! Geef slechts antwoord op de vele vragen... www.autozaak.nl. Ieder mag doen met deze info, wat hij wil. Ik ben hier terecht gekomen nadat de lokale VAG-dealer geen inruilprijs voor mijn werkelijk in nieuwstaat verkerende Audi A6 2.0 TDI met slecht 60K km op de teller kon verzinnen, na 3 pogingen... Autozaak deed dat wel en voordeel was dat de Skoda al gereed stond (0 km), nadeel was dat ie ondanks alle opties die ik wilde, een Amundsen had, ipv Columbus. Daarentegen had ie wel DSG, dure optie had ik anders niet genomen.

Is waarschijnlijk een Deense configuratie. Met een interessante prijs, mooie aankoop!

Bovenaan Onderaan