Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hmmm.....dat is minder goed nieuws, de rest is verzekerd blik. Hoop dat ze goed hersteld zodat ook zij weer mag genieten van de nieuwe auto. Beterschap!
hoy ...ik ken de verhalen van een nieuwe auto inrijden wel ,,,,,maar is het normaal dat de auto in het begin nogal naar de olie stinkt ,,,af en toe heb ik het idee dat ik zoiets ruik lijkt ook wel de geur van ingebrande koppelings platen ...
kun je nagaan we hebben hum pas een dag .....
@jerom De geur/stank die je beschrijft herken ik absoluut niet van nieuwe auto's, maar ook niet van gebruikte. Ik ken de geur eigenlijk alleen van de paddock/pitts bij circuits. Is die geur niet afkomstig van een monteur/poetser die met vuile kleding, zonder beschermende hoes in de auto heeft gezeten/gereden?
Verder zou ik zeggen, check even of alle doppen onder de motorkap goed op de reservoirs zitten (incl. oliepeilstok)
Olie is redelijk geurloos in normale staat vind ik, denk ook dat als je een druppel knoeit wat vervolgens verbrand op blok of uitlaat je dit niet 1,2,3 gaat ruiken hoor.
Denk dat je daarvoor echt een flinke scheut goed moet verbranden voordat je wat ruikt.
van waar deze info? want op dit forum heb ik daar nog niets over gelezen..
Wat ik wel weet is dat het verschil hem vooral in het hoog toerenbereik zit, dus mij lijkt het dan ook "logisch" dat je bij gewoon dagelijks gebruik idd weinig verschil zult merken van deze vermogenstoename.
Op het vaglingforum http://vagling.nl is er een topic over en daarnaast viel mij op heb je de auto gekocht Noordhoek Autogroep daar komt die van namelijk ook vandaan Veel Plezier er mee
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.