Een andere (nieuwe Octavia)

Heb mijn Octavia Combi 2.0 FSI Elegance uit 2005 ingeruild voor een Octavia Combi 1.8 TSI Elegance uit 2010.
Is net een paar dagen in mijn bezit, dus nog niet veel gereden vanwege de feestdagen, maar bevalt uitstekend tot nu toe. Heerlijke motor, alhoewel de 2.0 FSI me ook zeer kon bekoren.
Maak voor het eerst kennis met de Columbus navigatie dus daar gaat mijn aandacht de eerste tijd naar uit. Me verdiepen in zaken als wel of niet firmware upgrade en dan nieuwe kaarten erop. Zal nog even een paar foto's posten hierna.

Happyman

Forumguru
Veel plezier met je nieuwe aanschaf. Firmware upgraden is uiteindelijk niet zo spannend als je je van te voren goed hebt ingelezen. Er zijn veel sites waar je info kunt vinden. Ikzelf heb veel info van gpsunderground.com gehaald.

Stinger

Actief lid
Zeer aantrekkelijk auto. Zo iets ben ik ook opzoek. Bij welke dealer hebt u deze voertuig gekocht? Als ik het vrij mag vragen.

Heb hem inderdaad gekocht bij Dago in Doetinchem. Heb wel even geduld moeten hebben. Ben aardig wat weken wezen zoeken. Je struikelt niet bepaalt over de betaalbare Octavia Combi's in Elegance trim en een 1.8 TSI motor en een leuke tellerstand-:)

Stinger

Actief lid
Heb hem inderdaad gekocht bij Dago in Doetinchem. Heb wel even geduld moeten hebben. Ben aardig wat weken wezen zoeken. Je struikelt niet bepaalt over de betaalbare Octavia Combi's in Elegance trim en een 1.8 TSI motor en een leuke tellerstand-:)

U hebt veel geboft. Ik blijf steeds zoeken. Veel veilige km's en rij plezier.

Beun12

Forumguru
Ik heb ook lopen zoeken naar een 1.8TSI (ivm caravan) en Dago was het dichtste bij.
Auto bevalt me ook uitermate

miles

Senior Member
Goede keuze. Ik rijd inmiddels ruim 1,5 jaar in een 1.8 Tsi en het bevalt uitstekend. Columbus vind ik een beetje tegenvallen, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Veel plezier met de auto.

Mettes

Forumguru
Mooie wagen peet-02..
Mijn vorige wagen had net dezelfde kleur en trim,maar was een dieseluitvoering.
Hier ga je veel plezier aan beleven.
Ik mis deze wagen nog steeds vermits deze solider gebouwd was dan mijn huidige O3.
Veel plezier en veilige kilometers.

canth

Actief lid
Gefeliciteerd met je aanschaf. Mijn vorige auto was ook een 1.8tsi, en dit was mijn beste auto ooit. Je moet alleen letten op het olieverbruik, na ~150.000 km kan dit behoorlijk oplopen. Veel veilige km's gewenst!

Bovenaan Onderaan