Een Eeuw aan Ervaring

Scheppie

Actief lid
<font color="blue"> Kreeg vandaag een brief van mijn dealer (Rijnwoud) dat ik ben uitgenodigd op zaterdag 24 september a.s. tussen 11.00 en 15.00 bij Pon te Leusden, alwaar de showroom is omgetoverd tot het "100 Years Experience Centre", waarbij een kleine expositie over de historie van Skoda wordt gepresenteerd. Ook de inwendige mens wordt niet vergeten op het cateringplein.
Tevens is er een mogelijkheid om bij Pon-Logistiek een rondleiding te krijgen.

Lijkt me leuk, dus ik heb me opgegeven.

Gaan er nog meer forumleden heen??????</font>

<font color="red"> Ik heb dit jaar wel een nieuwe Skoda O2 gekocht en ook geen uitnodiging gekregen, maar misschien heb ik wel teveel kritiek gehad.
Aan de andere kant zullen er ook maar een beperkt aantal uitnodigen beschikbaar zijn.</font>

VEEJAY

Forumguru
/forum/images/graemlins/407.gif Ondanks mijn skodafrom.nl mail adres nog geen indruk gemaakt.. /forum/images/graemlins/winkie.gif

Het komt van de Pon vandaan en de dealer mag ermee doen wat hij wilt. Het kost natuurlijk geld en niet iedere dealer zit op dit soort kosten te wachten. En bij sommige dealers is het dus ..uit het oog en uit het hart..
Ik ben blij dat Rijnwoud het wel voor zijn klanten over heeft.

Octaviarijder

Actief lid
Ben net gebeld door Rijnwoud dat ze voor mij ook een plaatsje gereserveerd hebben. Ik ben dus ook van de partij.

Anne, bedankt. /forum/images/graemlins/smile.gif

Bovenaan Onderaan