*&^&%&(^% een kras

skodafan

Nieuw lid
Helaas heeft iemand per ongeluk of expres een lelijke kras op mijn kofferdeksel achter gelaten.
Vorige maand was ook al mijn bestuurders portier aan de beurt geweest.
Kan iemand van hier of weet iemand een adresje waar ik dit voor niet al te veel geld zou kunnen laten herstellen, want ik kan wel janken.

Alvast bedankt voor je reactie

groeten sander

Tallguy

Forumguru
waar woon je? Ik weet dat in Veenendaal een garage zit die vlgs mij CarClean of autoclean heet (zitten bij de autoboulevard). Doen goede zaken in het herstellen van krassen (lak een beetje verwarmen zodat het in de kras vloeit).
Maat van me met een Audi Cabrio heeft zijn auto daar laten doen en zag er als nieuw uit naderhand!

De kloot...... opknopen die gasten die krassen veroorzaken en het niet melden.

Ik was zelf gisteren iets te enthousiast bij het in parkeren voor het huis en ik raakte met de trekhaak de nummerplaat van de buurman, uiteraard wel even gemeld want ik ben zelf ook blij als de dader zich zou melden.

skodafan

Nieuw lid
bedankt voor jullie reacties,
ik woon zelf vlakbij gouda, maar veenendaal kom ik wel vaak in de buurt, maar wellicht zijn er meer bedrijfen die deze methode gebruiken
het krasje in de deur heeft alleen ook een deukje en zal op deze manier dus niet te herstellen zijn.

groeten sander

hbo

Lid
ik had laatst ook een kras van voor naar achteren, is dus iemand geweest die er met de fiets langsgereden is. Die moet ik niet voor mijn bumper krijgen......

Octaviarijder

Actief lid
Fijn dat ze ook altijd ff een briefje achterlaten met wat gegevens erop. Ikzelf heb goede ervaringen met Van As autoschade in Capelle aan den IJssel, ik weet niet of ze ook spot repair doen.

Fabia

† In Memoriam
Ah, goed om te weten. Mocht het mij ooit een keer overkomen dan heb ik alvast een adresje. Ik woon namelijk zelf in Capelle aan den IJssel.

Bovenaan Onderaan