Een muisgrijze Fabia 3C als opvolger van een zeer herkenbare F1C.

Cordoba

Forumguru
Mijn Fabia I heeft dit weekend zijn laatste forummeeting met mij als baasje gehad. De opvolger is muisgrijs (of quartz grey), en staat er nu nog zo bij. Als ik over 2 weken de auto op ga halen heeft ie de eerste aanpassingen al gehad, en wordt ie herkenbaarder (zonder het kenteken te checken). Onderstaande foto's zijn afkomstig van de verkopende dealer, al heb ik die ook hier en daar al aangepast :D.

16601772-2 bewerkt.jpg
16601772-3bewerkt.jpg 16601772-7.jpg 16601772-8 bewerkt.jpg

Bijlagen

• 16601772-6.jpg
    16601772-6.jpg
    105,9 KB · Weergaven: 123

MaxN

Donateur
Mooie en volgens mij ook vrij complete opvolger van de F1.
Welke coating gaat ie krijgen?
Neem aan dat je de buitenkant snel grondig aan gaat pakken.
Of lees ik dat eerder op het cc-forum?

Cordoba

Forumguru
@MaxN Bij aflevering wordt ie alleen gestofzuigd en vogelpoepvrij afgeleverd, dus niet gewassen of gepoetst. Mijn planning is om voorlopig te wassen, kleien, wax aanbrengen. Dan zie ik ook wel wat ie eventueel opgelopen heeft aan lakschades. Omdat ie na een weekje al meemag op een korte vakantie gaat er misschien nog iets op als Aqua Fobia maar voorlopig geen coating gepland.

Voorlopig ga ik vooral aan de gang met modificaties, zo wil ik bijvoorbeeld ook een 2e lampje in de kofferbak, zoals ik dat ook bij mijn huidige Fabia heb gemaakt. Bij de F1 was het kapje losklikken, lampje er in en draadje doortrekken. Bij de F3 moet ik ook het gat maken, maar met de dremel zal dat niet zo'n probleem zijn. Een andere modificatie waar ik aan denk zijn andere spiegelkappen. Ik zou voor RVS of alu kunnen gaan zoals je die op Superskoda vindt, maar ik wil eigenlijk wat kleur toevoegen dus twijfel over rode spiegelkappen (van een rode sloopFabia, of met rode plastidip).

• Leuk
Waarderingen: MaxN

turboturbo

Forumguru
Zeker geen lelijke kleur maar idd niet zo opvallend.

In hoeverre telde de kleur mee in je keuze voor deze occasie Gert? Ikzelf ben in een zwarte auto geëindigd waar ik niet onverdeeld tevreden over ben. Helaas telden andere belangrijker zaken waardoor ik voorkeur over kleur moest laten varen in mijn geval.

Laatst bewerkt:

Hakar

Donateur
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.
Optisch kijkt mij de buitenkant wat hoekiger of scherper dan de F1.
Laadruimte idem.
Mooi interieur.
Middengedeelte van het dashboard net een beetje anders ingedeeld, eerst een poosje zoeken naar het juiste knopje op de juiste plaats.
En die grijze lepel naast het stuur, voor de hoogteverstelling van het stuur?

CharlesTucker

Forumguru
Gefeliciteerd met de aanschaf, en vele veilige kilometers betreft. Wat de kleur betreft, zowel m'n vrouw als ik willen absoluut geen grijs, maar toen we dat Quartz grey in de showroom zagen sloeg de twijfel eigenlijk wel een beetje toe, eerlijk gezegd. Een hele mooie kleur met een luxe uitstraling.

Bovenaan Onderaan