RayDelft
Forumguru
Onlangs werd ik verrast door een lampje dat ik nog niet eerder had gezien. Het was het bandenspanningslampje. Ik heb altijd een bandenspanningsmeter in mijn auto en zo was de boosdoener snel gevonden. Eén van mijn nieuwe winterbanden verliest kennelijk druk. De band stond op 1,5. Gelukkig reageert de sensor kennelijk tijdig, zodat je je banden niet aan gort rijdt. Maar ja, toch vervelend, want dan moet je naar de pomp toe en tegenwoordig een 50 cent munt bij je hebben en niet zelden tref je dan toch nog brakke apparatuur aan.
En toen kreeg ik ineens een "geniale ingeving" en ging op zoek naar een simpele electrische pomp.
Bij Hallfords vond ik er eentje voor 25 euro en het dingetje doet het op de sigarettenaansteker uitstekend.
De manometer geeft ook nog eens precies dezelfde spanning aan als mijn losse meter dus klusje is gepiept.
Eigenlijk snap ik niet dat ik niet eerder zo'n ding heb gekocht.
Je kunt die dingen in alle soorten en maten (en prijzen) kopen, maar voor die 25 euro doet hij precies wat hij incidenteel moet doen. Een compact dingetje dat voortaan achtterin mee gaat.
Een aanrader dus!
En toen kreeg ik ineens een "geniale ingeving" en ging op zoek naar een simpele electrische pomp.
Bij Hallfords vond ik er eentje voor 25 euro en het dingetje doet het op de sigarettenaansteker uitstekend.
De manometer geeft ook nog eens precies dezelfde spanning aan als mijn losse meter dus klusje is gepiept.
Eigenlijk snap ik niet dat ik niet eerder zo'n ding heb gekocht.
Je kunt die dingen in alle soorten en maten (en prijzen) kopen, maar voor die 25 euro doet hij precies wat hij incidenteel moet doen. Een compact dingetje dat voortaan achtterin mee gaat.
Een aanrader dus!