Een nieuw lid

jark60

Lid
Hoi,

Ik ben Jan, die naam was al aan een ander forumlid uitgegeven, dus een wat andere naam gekozen voor mijn aanwezigheid hier op het forum.
Net twee weken geleden is mijn nieuwe octavia combi geleverd, precies op tijd voor een weekje vakantie in het zuiden van het land.Dat was gelijk genoeglijk touren, wat ik woon in het noorden.
Terwijl ik dit schrijf loopt ook de nieuwe update van het kaartmateriaal op de achtergrond. Het forumtopic en handleiding van AndreM kwam mij gelijk mooi van pas. Ik zie dat ondertussen de download klaar is, dus dat heeft niet veel meer dan een kwartier gekost.
Auto's zijn leuk, maar mijn hobbies zijn de keuken, de tuin en het klussen in en om het huis. Daar ga ik jullie niet mee vervelen, daar zijn andere fora voor.
Tot zover deze intro, als ik wat kan bijdragen zien jullie dat wel in de overige topics.

Grtz Jan

Taffy

Forumguru
Welkom op dit vriendelijke en leerzame forum.
En veel plezier met je auto...en je keuken, tuin en huis

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Jan, als er vragen zijn dan lezen we het wel. Ik neem aan dat je de Octavia niet in of om het huis parkeert (dan valt klussen aan de Fabia namelijk wel onder je definitie van hobbies).

Bovenaan Onderaan