Een nieuw lid!

BramVRS

Forumguru
Al enige tijd aan het rond kijken op dit forum omdat ik op zoek was naar een Octavia III VRS en mezelf van voldoende informatie wilde voorzien. Heb daarom met veel plezier een aantal topics van mede VRS bezitters doorgelezen. Uiteindelijk in Duitsland mijn Octavia gevonden en deze verwacht ik zaterdag op te gaan halen. De auto is inmiddels langs het RDW geweest etc.

Het gaat om een Octavia III VRS230 van april 2018. Kilometerstand 4.500. Een aantal opties:

Panoramadak, DAB, Keyless en de rest moet ik nog gaan ontdekken. Hieronder alvast een tweetal foto's, maar ik zal er meer posten wanneer ik hem daadwerkelijk heb :).

full
full

Japanese Power

Donateur
Gefeliciteerd met de aanschaf en welkom bij de club Bram. Nu nog even aftellen en we zien je eigen topic tzt wel verschijnen over je fraaie VRS!

Hakar

Donateur
Welkom Bram.
Zet um in het zonnetje en dan bling bling fotootjes voor hier.
Zijn we gek op. :D

BramVRS

Forumguru
Zaterdag de auto opgehaald en ben er heel blij mee :). Toch een groot verschil t.o.v. mijn Seat Leon ST (2015). Heb inmiddels via Ali een aantal accessoires besteld.

- Zwarte logo's voor koffer en motorkap. Ga de letters Skoda en Octavia eraf halen
- Bakje voor onder armsteun
- Voetplaat zoals de pedalen zijn i.p.v. het standaard plastic

Verder laat ik de auto zoals hij is. Twijfel over een stage I tuning maar ben bang de fabrieksgarantie te verliezen.

Deze week nog maar eens gaan stoeien met Smart Link etc. Kwam er gister nog niet helemaal uit hoe het werkt en wat de mogelijkheden daarmee zijn.

Aantal leuke opties waarvan ik niet wist dat ze erop zaten zijn achterbank verwarming en voorruit verwarming. Zal wel een winter pack geweest zijn? Zaterdag ook maar eens de winterbanden laten monteren.

Dank voor de reacties btw :)

Rallye

Forumguru
Moie auto; graag meer plaatjes!

Zwarte logo’s? Klinkt toch een beetje of je je schaamt dat je Skoda rijdt. Het Skoda-emblem draag je met trots! :D

BramVRS

Forumguru
Nee schaam me zeer zeker niet! Bedoel ook zwarte Skoda logo's. Heb er op dit forum al veel van voorbij zien komen :).

Bovenaan Onderaan