Een nieuwe belg erbij

Goedeavond allemaal,

Na een tijdje rondneuzen hier op het forum maar nog niet voorgesteld te hebben, bij deze.

Mijn naam is Jeroen, 29 lentes jong, wonend te Maldegem (België) en als dagelijkse job projectleider/planner/onderhoudstechnieker

Zomer 2013 mocht ik van de baas een nieuwe firma wagen kiezen.
Na verschillende merken bezocht te hebben en test ritten gedaan te hebben, waren er nog 3 kanshebbers over:

- Citroen C5 Break
- Renault Laguna Break
- Skoda Superb Break

Na wikken en wegen uiteindelijk de Skoda SuperB gekozen, daar de plaats in koffer en beenruimte ver boven de rest zat, bouwkwaliteit beter was,...
Ik had geluk dat er een Superb in het kleur met de opties die ik wou op stock stond bij een andere verdeler.
Dus sinds september 2013 ben ik de trotse bezitter van mijn skoda.

De wagen zelf is:

- Skoda Superb Combi
- 1.6 TDI Greenline
- Elegance uitvoering
- Brilliant Silver Metallic
- Columbus Company Pack (automatische airco, centrale armsteun vooraan, parking distance control voor- en achteraan, radio-cd stream + 8 luidsprekers, metaalkleur en regendetector + coming home functie )
- Verduisterde Ruiten achteraan
- Mirage afwerking interieur
- Wegrijhulp en Tpm
- Geventileerde voorzetels
- Cd-Lader inde koffer
- Afneembare trekhaak

Ondertussen al een 30.000km gereden met de wagen en nog steeds tevreden van mijn keuze.

Groeten Jeroen

Blacky

Forumguru
Bedankt voor je introductie en welkom hier. Leuk dat je Superb bevalt.

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Jeroen, en mooi om te lezen dat je nog steeds tevreden bent met je keuze. Wat voor soort techniek werk je in? Bouw, wegenbouw, of IT, productiemachines of iets heel anders?

CDK

Forumguru
Van harte welkom op dit mooie forum, mooie configuratie heb je, misschien heb je wel zin om in september naar de meeting te komen die door jouw landgenoot en ons aller vriend @Joske georganiseerd wordt??? ;)

greetz Corné

Joske

Forumguru
maar Corné toch... goed bedoeld, maar ik vroeg het bewust niet. Gaat om een leasewagen é ;)

that's "not done" in België ;)

:bloemen:Welkom Jeroen, en mooi om te lezen dat je nog steeds tevreden bent met je keuze. Wat voor soort techniek werk je in? Bouw, wegenbouw, of IT, productiemachines of iets heel anders?

Ik zit in de metaalsector, het bedrijf waar ik voor werk levert en plaats alles wat te maken heeft met transportbanden. Ik ben voornamelijk tewerkgesteld in België, maar Nederland en Duitsland kom ik ook geregeld.
Enig nadeel in dit werk is dat de auto steeds zo smerig wordt, veel bedrijven verhandelen kolen,erts,.... waardoor het proper houden van de wagen meestal mission impossible wordt.

Joske

Forumguru
was een 2.0TDI geen optie voor jou?

is toch aangenamer rijden? (met al dat buitenland enzo)

maar Corné toch... goed bedoeld, maar ik vroeg het bewust niet. Gaat om een leasewagen é ;)

that's "not done" in België ;)

Het is infeite geen leasewagen, de baas koopt de auto's aan om ze na 3 a 4 jaar terug te verkopen als ze hun km's bereikt hebben.

• Leuk
Waarderingen: CDK
was een 2.0TDI geen optie voor jou?

is toch aangenamer rijden? (met al dat buitenland enzo)

Dit was een lang hekelpunt bij mij, 1.6 vs 2.0 Tdi, bijgaand moest ik dan ook kiezen tussen de Ambition of Elegance uitvoering daar ik aan mijn budget zat. Uiteindelijk dan gekozen voor comfort, maar met de 1.6 Tdi. Het mocht idd iets pittiger, maar eens je op snelheid bent, cruise control aan, radio aan en laat maar rijden :)

dus je wilt nu eigenlijk zeggen dat je reuze geïnteresseerd bent in een tuning met korting met andere woorden? :D

Ik wel, maar weet niet of de baas dit toelaat, maar ik hou het in gedachte, ik probeer wel es langs te komen op de nazomermeeting;)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan