Jeroendd
Lid
Goedeavond allemaal,
Na een tijdje rondneuzen hier op het forum maar nog niet voorgesteld te hebben, bij deze.
Mijn naam is Jeroen, 29 lentes jong, wonend te Maldegem (België) en als dagelijkse job projectleider/planner/onderhoudstechnieker
Zomer 2013 mocht ik van de baas een nieuwe firma wagen kiezen.
Na verschillende merken bezocht te hebben en test ritten gedaan te hebben, waren er nog 3 kanshebbers over:
- Citroen C5 Break
- Renault Laguna Break
- Skoda Superb Break
Na wikken en wegen uiteindelijk de Skoda SuperB gekozen, daar de plaats in koffer en beenruimte ver boven de rest zat, bouwkwaliteit beter was,...
Ik had geluk dat er een Superb in het kleur met de opties die ik wou op stock stond bij een andere verdeler.
Dus sinds september 2013 ben ik de trotse bezitter van mijn skoda.
De wagen zelf is:
- Skoda Superb Combi
- 1.6 TDI Greenline
- Elegance uitvoering
- Brilliant Silver Metallic
- Columbus Company Pack (automatische airco, centrale armsteun vooraan, parking distance control voor- en achteraan, radio-cd stream + 8 luidsprekers, metaalkleur en regendetector + coming home functie )
- Verduisterde Ruiten achteraan
- Mirage afwerking interieur
- Wegrijhulp en Tpm
- Geventileerde voorzetels
- Cd-Lader inde koffer
- Afneembare trekhaak
Ondertussen al een 30.000km gereden met de wagen en nog steeds tevreden van mijn keuze.
Groeten Jeroen
Na een tijdje rondneuzen hier op het forum maar nog niet voorgesteld te hebben, bij deze.
Mijn naam is Jeroen, 29 lentes jong, wonend te Maldegem (België) en als dagelijkse job projectleider/planner/onderhoudstechnieker
Zomer 2013 mocht ik van de baas een nieuwe firma wagen kiezen.
Na verschillende merken bezocht te hebben en test ritten gedaan te hebben, waren er nog 3 kanshebbers over:
- Citroen C5 Break
- Renault Laguna Break
- Skoda Superb Break
Na wikken en wegen uiteindelijk de Skoda SuperB gekozen, daar de plaats in koffer en beenruimte ver boven de rest zat, bouwkwaliteit beter was,...
Ik had geluk dat er een Superb in het kleur met de opties die ik wou op stock stond bij een andere verdeler.
Dus sinds september 2013 ben ik de trotse bezitter van mijn skoda.
De wagen zelf is:
- Skoda Superb Combi
- 1.6 TDI Greenline
- Elegance uitvoering
- Brilliant Silver Metallic
- Columbus Company Pack (automatische airco, centrale armsteun vooraan, parking distance control voor- en achteraan, radio-cd stream + 8 luidsprekers, metaalkleur en regendetector + coming home functie )
- Verduisterde Ruiten achteraan
- Mirage afwerking interieur
- Wegrijhulp en Tpm
- Geventileerde voorzetels
- Cd-Lader inde koffer
- Afneembare trekhaak
Ondertussen al een 30.000km gereden met de wagen en nog steeds tevreden van mijn keuze.
Groeten Jeroen