Roedie76
Senior Member
Ik zal me maar netjes even voorstellen.
Ik lees al vanaf begin februari mee op het forum, dit omdat ik een Fabia 1.2tdi Greenline heb overgenomen van mijn zus.
Het is een auto uit 2011 en er staat inmiddels ruim 163000 kilometer op de teller.
Volgens mij ontbreekt het me aan weinig met cruise controle, climate controle, Amundsen radio, privacy glas, een trekhaak en een vol lederen interieur.
Ik ben sinds begin februari de eigenaar van deze zwarte, rijdende spaarpot en dat bevalt me tot nu toe prima.
Het enige wat niet bij de auto zat was een set winterbanden, maar die haal ik morgen op.
Ik heb in het verleden al gemerkt dat die onder winterse omstandigheden best verschil maken en als je bij nacht en ontij op pad moet om naar je werk te gaan vind ik het in de winter periode prettiger om ze onder de auto te hebben.
Verder zal ik jullie nog iets over mijzelf vertellen.
Ik ben inmiddels bijna 41 en al 14 jaar werkzaam als beveiliger op Schiphol, vandaar dus ook de vreemde tijden om op pad te moeten.
Voor ik de beveiliging in ging heb ik 4 jaar gewerkt in een klein bedrijfje wat gespecialiseerd was in accu's, startmotoren en dynamo's.
Ik lees al vanaf begin februari mee op het forum, dit omdat ik een Fabia 1.2tdi Greenline heb overgenomen van mijn zus.
Het is een auto uit 2011 en er staat inmiddels ruim 163000 kilometer op de teller.
Volgens mij ontbreekt het me aan weinig met cruise controle, climate controle, Amundsen radio, privacy glas, een trekhaak en een vol lederen interieur.
Ik ben sinds begin februari de eigenaar van deze zwarte, rijdende spaarpot en dat bevalt me tot nu toe prima.
Het enige wat niet bij de auto zat was een set winterbanden, maar die haal ik morgen op.
Ik heb in het verleden al gemerkt dat die onder winterse omstandigheden best verschil maken en als je bij nacht en ontij op pad moet om naar je werk te gaan vind ik het in de winter periode prettiger om ze onder de auto te hebben.
Verder zal ik jullie nog iets over mijzelf vertellen.
Ik ben inmiddels bijna 41 en al 14 jaar werkzaam als beveiliger op Schiphol, vandaar dus ook de vreemde tijden om op pad te moeten.
Voor ik de beveiliging in ging heb ik 4 jaar gewerkt in een klein bedrijfje wat gespecialiseerd was in accu's, startmotoren en dynamo's.