Een nieuwe Skoda rijder

Dag allemaal.
Ik heb vandaag een Skoda Fabia combi 1.4tdi uit 2004 opgehaald.
Vandaag een kleine 200 km gereden en zeer gelukkig.

Kleine problemen zijn een gordel die niks meer doet (wel blokkeren, maar niet rollen), een gebroken antenne en een paar kleine aan stip punten op de lak. Verder van binnen als nieuw en buiten erg netjes. De achterbak verlichting kiest ook zelf of die aan wil gaan of niet, dus even kijken

Foto's volgen snel.

Cordoba

Forumguru
Welkom, en voor de kofferbakverlichting even luikje/klepje bij kofferbakslot eruit halen om te kijken of de boel eronder klem zit.

Waar moet ik naar kijken onder het kapje, alles beweegt alleen geen licht. Terwijl hij het gisteren om en om (eigenlijk zo nu en dan) deed.
Ook bezig met gordel geweest, bijna alle kappen weg duw ik de riem opzij en rolt die weer op :crazy: Dus toch maar een beetje cockpitspray erop denk ik zoals vaker aangegeven. Na een nachtje slapen nog steeds gelukkig.

Cordoba

Forumguru
Soms gebeurt het dat er iets zwaars net even op het kapje steunt, waardoor onder het kapje zaken verbuigen, waardoor het niet werkt. Als ie het zo nu en dan doet, kun je kijken of de stekker achterop het lampje zelf goed zit (en niet half los), anders de bewegende delen onder het kapje bij het slot even smeren met WD40, dat wil ook wel eens helpen.

Bovenaan Onderaan