Een rammeltje achterin (niet reserve wiel etc)

jjdeman

Nieuw lid
Ik hoor bij mijn Yeti een rammel tijdens het rijden ergens achterin. Het is niet iets dat los licht. Als ik op de trekhaak spring hoor ik het geluid niet, als ik de auto heen en weer schud hoor ik het niet. Is iemand hiermee bekend. Kunnen het de schokdempers zijn op iets in de wielen? Of is dit een bekend Yeti probleem?

EdK

Forumguru
Deurportieren waar wat ligt te rammelen....
Als je denkt dat het geluid komt van links ( rammel) dan ligt er vaak rechts wat te rammelen uiteindelijk.
Rammeltjes zijn soms zoooo moeilijk te traceren....
Dochtertje van vriendin had wat grote knikkers onder de stoel gelegd en vergeten weg te pakken toen we thuis waren.
Man man ik heb dagen lopen zoeken en kon niets vinden, totdat de snerk zei dat der knikkers weg waren en die moeten in de Yeti liggen...
Dus wij naar de wagen en ja hoor madammeke pakte haar zakje met knikkers onder de stoel weg en de gad erop toen ik weer op pad ging met Yeti had ik geen rammel meer....
Maar het geluid had ik nooit getraceerd onder de stoel.... :koffie:

Eltjo

Forumguru
Lager en homokineet links voor vervangen… hielp allemaal niet. Uiteindelijk na 1,5 was het erger geworden en bleek dat het lager rechts voor slecht was….Joepie…

Thijs4motion

Forumguru
zet eens iemand achterin met het rijden.
je bent op de trekhaak gaan staan maar heb je ook geprobeerd te auto van links naar rechts te schommelen?

leon-cupra

Forumguru
Toevallig geen gordel die niet goed hangt en ergens tegenaan botst. In mijn tesla heb ik zoiets dergelijks. Als de kids of partner de gordel niet mooi terug laat rollen, zit de gesp tegen de panelen en bij slecht wegdek rammelen die gordels dan.

jjdeman

Nieuw lid
zet eens iemand achterin met het rijden.
je bent op de trekhaak gaan staan maar heb je ook geprobeerd te auto van links naar rechts te schommelen?
Ja dat heb ik ook allemaal geprobeerd. Stoelen eruit, reservewiel etc eruit. Springen, shaken. Gevoel zegt the achterschobrekers. Maar misschien zijn het de lagers. Ik ga het wel bij de garage vragen.

Bovenaan Onderaan