Een skoda rijder stelt zich even voor

hoi allemaal

omdat er afgelopen zaterdag mij iemand heeft aanreden en mijn auto een peugeot 206 total loss heeft gereden moet ik dus maar meteen wat anders zoeken en na wat auto's te hebben bekeken kwam ik uit op een fabia uit 2002 en deze heb ik gistermorgen op gehaald

zo zag mijn 206 er uit na het ongeluk

20150502_142232_zpsm6gwdthk.jpg

2015-05-02%2014.46.46_zpsovhhecfn.jpg

auto van de tegenparty

2015-05-02%2014.46.34_zpszlpgulfn.jpg

20150502_142133_zpsrwdn33t5.jpg

en de skoda

2015-05-04%2014.36.27_zpsnwulmybv.jpg

http://i584.photobucket.com/albums/ss285/martinholewijn/2015-05-04 14.37.00_zpskascqb7p.jpg[/IMG

2015-05-04%2014.37.13_zpswmlmgx1n.jpg

en voor dat ik het bijna vergeet mijn naam is Martin Holewijn Woon in emmen
29 jaar oud

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
't Zal eens geen slOpel zijn :nailbiting: (mijn vorige auto is ook afgevoerd nadat een slOpel letterlijk op de motorkap landde) Geen last van nek/rug Martin (ik neem aan dat je een draai gemaakt hebt, gezien de plaats waar je auto geraakt is)

Ik zie dat ie al in 2002 op kenteken is gezet, en nog een echt Skodablok heeft. (Mijn combi heeft maar een iets jonger kenteken, maar is in mei 2003 op kenteken gezet en heeft een motorblok dat ook gebruikt is in o.a. de VW Polo, Seat Ibiza en Seat Cordoba)

En natuurlijk welkom Martin.:bloemen:

' Geen last van nek/rug Martin (ik neem aan dat je een draai gemaakt hebt, gezien de plaats waar je auto geraakt is)

ik heb gelukkig geen last van mijn nek rug auto is wel een draai van 180 graden gemaakt. alleen zaterdag en zondag wat hoofdpijn.

en met een echt skoda blok bedoel je dat deze moter beter is dan de nieuwere motoren

Cordoba

Forumguru
Niet persé beter, maar heeft andere aandachtspunten. Het blok in jouw auto is alleen voor Skoda gebruikt, niet in de andere VAG-merken. Een zwak punt bij jouw blok is de koppakking, en bij vernieuwen van de koppakking moet zorgvuldig gebeuren: bij minder netjes werken, kunnen de cilindervoeringen verschuiven, waardoor je na korte tijd al weer lekkage van koelvloeistof krijgt. Mijn motorblok heeft dat weer niet, maar vraagt meer aandacht voor de distributieriem.

kansberg

Forumguru
Welkom Martin, uiteindelijk gelukkig alleen blikschade dus staat je niets in de weg (of het moet weer één of andere Opel zijn) om te gaan genieten van je nieuwe aanwinst, veel plezier met de Fabia!

Bovenaan Onderaan