een tik ?

beste skoada liefhebbers....even een domme vraag..ben niet technisch maar misschien dat jullie weten wat er kan zijn voordat ik naar de dealer ga......heb een skoda octavia 2005 nu ongeveer 2 maanden...maar sinds kort hoor ik een tik...lijkt net het getik van je richtingaangeven.....en daarbij merkte ik vandaag ook dat mijn nokia bluethooth het ook niet meer doet..als ik met mijn telefoon dus zoek naar de bluethooth vind hij niks.....:blush: oja en wat is een skoda I en sokda II?? alvast bedankt voor reacties

cvegreen

Forumguru
Wat die tik betreft , daar kan ik niet op antwoorden .
Maar wat octavia 1 en 2 betekend kan ik wel antwoorden .
Octavia 1 is de eerste octavia die gebouwd is geweest van 1999 tot ergens rond 2004 denk ik . Hieronder een foto , zodat je ziet wat de verschillen zijn .
SkodaOctavia.jpg

Octavia 2 is dus het 2de model die octavia meegekregen heeft en dus logisch gezien de opvolger is van de octavia 1 . Hieronder een foto van de octavia 2 , wat jij dus bezit van 2005 . Jij bezit dus een octavia 2 .
octavia_2005_1.jpg

bedankt voor de reacties....

als ik s,morgens naar mijn werk ga ( dus koude start) maar dit heeft hij in het begin nooit gedaan...verleden week voor het eerst en ook niet elke keer ....

Ronnie

Forumguru
Is het een benzine? Dan is het een hydraulische klepstoter. Gaat dan bij warme motor weer rustig lopen. Na het verversen van de olie is het meestal weer weg.

Nou ik weet niet wat het was maar ze hebben hem bij Rijnwoud aan de computer gehangen en een up date van de software gedaan...dus hopen dat het nu wegblijf die tik , iedereen bedankt die mij een antwoord hebben gegeven op mijn vraag.....

Bovenaan Onderaan