Een verse Superb-rijder

Hallo iedereen,

Sinds woensdag rijd ik met een Skoda Superb Combi rond, en dus leek het me vanzelfsprekend om lid te worden van het Skodaforum. :-)

Even voorstellen, ik heet Tom en woon in Kortrijk (België). Ik werk als software-traning consultant voor een bedrijf in Antwerpen, maar vaak zit ik bij klanten in Duitsland voor het werk. Ik ben sinds 2002 getrouwd met Els, mijn echtgenote en ben vader van twee zoontjes, Daan en Miel. Miel is er trouwens nog maar net bijgekomen. Hij is nog maar net geboren, op 11 april.

Na jarenlang met een Peugeot 307 te hebben rondgetuft, leek de familie-uitbreiding ons een ideale reden om een grotere auto te kopen. Reizen met twee kinderen en een hoop bagage in een 307 is namelijk een beetje "problematisch". :-)
Een bezoekje aan het autosalon in Brussel en testritten met de Superb en zijn belangrijkste concurrenten (Ford Mondeo en Opel Insignia) hebben ons uiteindelijk voor de Superb doen kiezen. De combinatie van een mooie lijn, puike afwerking, een goede benzinemotor, gigantische ruimte en een scherpe prijs waren gewoon onklopbaar.

Nog even de gegevens van onze Superb meegeven:
Skoda Superb Combi Ambiente (met pack Ambiente)
1.8 TSI benzinemotor
Kleuren: Mocha brown buiten - zwart/grijs binnen

quorumz

Actief lid
welkom hier en veel plezier met je nieuwe auto (ik moet er nog steeds op wachten, wat duurt dat lang), hopelijk binnenkort wat fotos van je auto hier te bewonderen!

corsaar

Senior Member
gefeliciteert met de superb,
houd er wel rekening mee dat er makkelijk 4 van die kleintjes inpassen !!!!

darkprojectx

Forumguru
jij wel ja :D maar misschien dat mevrouw Els daar heel anders over denkt :D

superb... dat lijkt me ook wel wat... maar ik heb geen gezin :(

Bovenaan Onderaan