Een wisselende skoda rijder

EdK

Forumguru
Hallo luitjes,

Hierbij stel ik me ff voor.
Ben na ruim 20 jaar motorrijder overgestapt op het koekblik.
Begonnen met een peugeot 206 die na 2 jaar weg moest omdat deze toch te klein bleek te wezen !! Maar ja wat moet je dan nemen ?? Ja wilde graag de 206 SW maar na een bezoek aan de dealer en met een offerte op zak reed ik langs de Skoda dealer !! Eerst dacht ik nog " ach Skoda " maar na 2 kilometer verder te zijn realiseerde ik me dat mijn bedrijf er ook een paar heeft waar enkele tonnen mee gereden is en zonder grote problemen !! Dus maar weer omgekeerd en de Skoda dealer binnengegaan. Na rustig de showroom bekeken te hebben kwam er een verkoper en die legde me het een en ander uit over de Fabia Combi ( model 2005 ) Maar het draait bij een heleboel niet leaserijders om de centen dus ging het gesprek hier verder over ( offerte ) Tja en na een 2 uurtjes verder reed ik naar huis met 2 offerte en een verschil in euro's die toch echt aantrekkelijk waren.
Wel vanaf december 2004 rijdt ik dus Skoda Fabia combi 1.4 en moet zeggen naar volle tevredenheid !!! Nu zit ik met smart te wachten op mijn Roomster die als goed is eind deze maand begin volgende maand afgeleverd gaat worden !!
Maar tjonge jonge wat duurt wachten toch lang !!! Vond ik vroeger al met wachten op trein en bus !!!
Wel ik vind het wel ff genoeg voorstellen en hoop nu als geregistreerd lezer met net zo'n genoegen te kunnen doorlezen als ongeregistreerd.

EdK

Forumguru
Bedankt Mark. Al duurt wachten echt lang !!
Maar zou jij jou bevindeingen tot op heden eens in het forum kunnen neerzetten ?? Denk dat er best veel lezers die ook zitten te wachten of geintressesrd zijn in de Roomster dit op prijs zouden stellen. En niet dat ik me er iets van aantrek, maar hoe zijn de reacties in jou omgeving en op straat ??

Ik wens jou ook veel rijplezier met je Roomster.

Mark

Banned
Je moet hier ééns op het forum bij de link Roomster kijken, http://www.skodaforum.nl/forum/postlist.php?Cat=&Board=roomster , daar vind je van alles over de Roomster van terug o.a. een revieuw van mij over de wagen.
Op straat krijg ik er wel ééns vragen over, veel mensen houden dit als het top moddel van Skoda met een bijbehorend hoog prijskaartje.
Voor de rest rijden er hier in het Antwerpse bitter weinig rond, ben er slechts nog maar 1 ander tegengekomen.
Ik vrees dat de totale nieuwe stijl veel mensen afschrikt, in het begin bij de lancering in september had ik ook iets van "dat trekt niet meer op een Skoda", maar ben er achteraf toch maar voor gevallen.
En ik heb er echt geen spijt van, de wagen rijd perfect en de kwaliteit is echt top.
xyxthumbs.gif

Edit: typfouten verwijderd

EdK

Forumguru
een Roomster Style 1.4 63KW cappuccino beige ( Douwe Egberts)
met extra in hoogte verstelbare stoel voor de medepassagier ASR , Arm steun , Maxidot display , pakketje overhead 2 en als verstokte roker GEEN asbak
Laat uiteraard mijn eigen radioset omzetten omdat deze A beter is en B nog niet zo gek lang in bezit heb !! pioneer met BT carkit ingebouwd ( de70 serie)
Wisten jullie dat hiervoor nog eens extra een ombouw print aangeschaft moet worden ??!! Want ISO is volgens mij een standaard maar bij de Roomster helas niet en indien je dus je eigen Radioset wil inbouwen heb je deze set dus nodig !!

Vanmiddag nog even bij de dealer langs geweest en de levertijd is tussen begin cq half februari gepland en dat blijft nog steeds lang wachten !!!

Uiteraard zal ik wat foto's proberen te plaatsen zodra de ik de sleutels in de hand heb en er wat KM's mee gereden heb.

Ik houd jullie op de hoogte

mvg

Bovenaan Onderaan