Even voorstellen wel zo netjes, wel eerlijk vermelden dat ik al wat vragen had gesteld aangaande de trekhaak in het Karoq topic.
Ik ben Alex en kom uit Friesland, na vele jaren Opel te hebben gereden en één keer een uitstapje naar een Renault Megane Estate nu uitgekomen op een Skoda Karoq. De wens van een hogere zit i.c.m. automaat hebben geleid tot deze keuze, proef gereden in een eenvoudige 1.0 en een luxere 1.5 is het de laatste geworden. De 1.0 wist zeer nadrukkelijk zijn drie cilinder karakter door te geven aan de carrosserie en het stuur, tot 70 à 80 km/u voelde en hoorde je alles trillen wat echt niet fijn was. Toen was de keuze snel gemaakt, nu bijna 2000 km gereden en de auto bevalt wel goed. Bij rustig rijden heb ik al ruim 1:17 gehaald wat me meevalt voor een wat hogere auto, wat iets minder is is het wind geruis aan de bestuurderskant nabij het dak. Daar wil ik nog eens wat onderzoek naar doen waar dat vandaan komt.
Dat was het eerst wel even...
Grt, Alex
Ik ben Alex en kom uit Friesland, na vele jaren Opel te hebben gereden en één keer een uitstapje naar een Renault Megane Estate nu uitgekomen op een Skoda Karoq. De wens van een hogere zit i.c.m. automaat hebben geleid tot deze keuze, proef gereden in een eenvoudige 1.0 en een luxere 1.5 is het de laatste geworden. De 1.0 wist zeer nadrukkelijk zijn drie cilinder karakter door te geven aan de carrosserie en het stuur, tot 70 à 80 km/u voelde en hoorde je alles trillen wat echt niet fijn was. Toen was de keuze snel gemaakt, nu bijna 2000 km gereden en de auto bevalt wel goed. Bij rustig rijden heb ik al ruim 1:17 gehaald wat me meevalt voor een wat hogere auto, wat iets minder is is het wind geruis aan de bestuurderskant nabij het dak. Daar wil ik nog eens wat onderzoek naar doen waar dat vandaan komt.
Dat was het eerst wel even...
Grt, Alex