Eerste ervaringen Skoda Elroq

GJPL69

Nieuw lid
Ik ben benieuwd zijn er al particulieren die met de Skoda elroq rijden. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Ik zit er aan te denken om er ook een aan te schaffen. Maar ik twijfel nog.

Laatst bewerkt:

sador

Donateur
Kort verslag:

Rij sinds een week de Skoda Elroq 60 (mijn eerste EV welke ik privé rijdt), kan op een volle lading op de snelweg bij 100 km/per uur 350 km ver komen, nu staat er 750 km op de teller, is redelijk stevig geveerd, hulpsystemen werken prima (ook in de stad), maar krijg redelijk vaak de melding op de snelweg handen aan het stuur terwijl ik dit heb, moet blijkbaar het stuur krachtiger vastpakken. voor de rest een fijne auto welke voldoet aan mijn verwachting. zou de Elroq in de toekomst zeker weer kopen.

Tinus78

Forumguru
Volgens mij hoef je niet het stuur steviger vast te houden.
het reageert op stuurbeweging. Dus als je een tijdje zuiver rechtdoor gaat, dan begint die dat aan te geven. Klein beetje je stuur bewegen en dan is de melding weg.
overigens kan ik ook niet wachten op mijn elroq 60 (prive).

Okki

Donateur
Ik vind het altijd knap iemand na zo'n korte tijd al kan zeggen dat men in de toekomst weer zo'n model zal kopen.

Ik persoonlijk moet altijd een jaar wennen aan een auto, nog afgezien welke kwaaltjes de auto in zo'n periode kan openbaren. Zeker als het om een nieuw model gaat.

sador

Donateur
Okki,

Rij al meer dan 25 jaar Skoda, dus ik weet heel goed wat ik wil rijden, heb in deze tijd zo goed als geen storingen etc gehad, dus ben ik dik tevreden over Skoda, zeker over dit model.

Okki

Donateur
Iets met ervaringen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst?

Maar fijn dat je het zo ervaart, maakt het leven een stuk makkelijker.

Bovenaan Onderaan